به گزارش ایرنا، حسین کاوه روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران و فعالان مجازی شهرستان مرند، اظهار داشت: در زمان تحویل شهرداری در سال ۹۶، با مشکلات بسیاری مواجه  بودیم.

وی افزود: پروژه سرمایه گذاری جواهر یکی از طرح هایی بود که از اواخر سال ۹۷، مشکل آن حل و از فروردین امسال عملیات آن آغاز شد و قرار است تا ۲ ماه آینده از آن بهره برداری شود.  

وی اظهار داشت: در کنار پرداخت بدهی ها در این مدت، طرح های عمرانی در نقاط مختلف شهر در حال اجرا است که چند مورد از آنها امسال افتتاح خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تالار شهر با زیربنای ۲۲۰۰ مترمربع در مراحل پایانی قرار داشته و جاده مرند – جلفا نیز بطول یک و نیم کیلومتر و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

کاوه در ادامه از احداث چند پل در کوی صبا، خیام و سردار ملی خبر داد و گفت: در راستای زیباسازی دیوارهای ساحلی رودخانه ها نیز اقداماتی انجام شده است که در ماههای آتی نیز تداوم خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص نصب نماد میدان امام حسین(ع) نیز فراخوان دادیم تا بهترین طرح را از طریق مناقصه انتخاب کنیم.

شهردار مرند یادآوری کرد: آسفالت معابر، پیاده روسازی، مناسب سازی معابر برای سالمندان و معلولین و جدول گذاری از جمله دیگر اقدامات شهرداری مرند است.

بر اساس این گزارش، در این مراسم به همت روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مرند با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند و سایر مسوولین شهرستان از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

/۳۰۷۱/۹۹۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.