به گزارش ایرنا، محمدرضا پورمحمدی روز چهارشنبه در دیدار مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، افزود: عنوان شهر اولین‌ها برای تبریز، در سایه افتخارات فرهنگی به دست آمده و امروز نیز عنوان‌هایی چون شهر بدون گدا و شهر بدون معتاد متجاهر نتیجه تلاش در عرصه فرهنگی است.
وی فعالیت نهادهای فرهنگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران را بسیار مهم خواند و از آمادگی دستگاه‌های استانی برای افزایش همکاری با کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خبر داد.
مشاور وزیر و رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز در این دیدار با اشاره به بخشی از مهمترین فعالیت‌های این کانون‌ها، گفت: استان آذربایجان شرقی، ظرفیت‌های بسیار خوبی در عرصه‌های فرهنگی و هنری دارد که تلاش می‌کنیم با افزایش فعالیت‌های خود از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی همچنین پیشنهاد کرد که همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، استان آذربایجان شرقی به عنوان پایتخت فهما "فرهنگ و هنر مساجد ایران" انتخاب شود.

رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور امروز در سفر یک روزه خود به تبریز در شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی شرکت و همچنین با مدیر کل این اداره دیدار و گفت و گو کرد. 

/3071/3093
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.