نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عدالت باید بالاترین معیار و ملاک همه باشد تا حقی از کسی ضایع نشده و کسی به ناحق از آن برخوردار نباشد.

به گزارش ایلنا، مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روستاهای شهرستان آذرشهر از نزدیک مشکلات مردم را پیگیری کرده و گفت: امروز تمامی مشکلات کشور ناشی از نبود نقشه راه است، قبل از انجام هر کاری در کشور باید نقشه راه آن ترسیم شود تا بدانیم از کجا به کجا خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه مدیران باید در هر پست و جایگاهی که هستند نقشه راه حوزه مدیریتی خود را تهیه کنند، افزود: بدون وجود اطلاعات کافی نمی‌توان فعالیت درستی انجام داد لذا مدیران باید در تهیه نقشه راه و اطلاعات مختلف حوزه مدیریتی خود پیشگام باشند.

پزشکیان با بیان اینکه عدالت بالاترین معیار و ملاک همه است افزود: حرف ما با دولتمردان این‌ است، عدالت را رعایت کرده و همه مردم را به یک چشم ببینید .

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با پیگیری مشکلات تولیدکنندگان و فراوری کنندگان آجیل و خشکبار آذرشهر از طریق مسئولان استانی و کشوری در جریان مسائل این صنف ۵۰ درصد اقتصاد مردم شهرستان آذرشهر با آن گره‌ خورده است قرار گرفت.

پزشکیان در تماس تلفنی با معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت صنعت، معدن، و تجارت کشور با انتقاد از مشکلات به وجود آمده برای فرآوری کنندگان آجیل و خشکبار استان گفت: وزارت صمت باید تکلیف فرآوری کنندگان را مشخص کند اگر کالا در داخل وجود دارد که راهنمایی کنند اگر وجود ندارد پیگیر واردات قانونی آجیل و خشکبار باشید .

وی با بیان اینکه مشکل کشور فروشندگان نیستند افزود: متولیان امر به جای اینکه با واردکنندگان عمده برخورد کرده و جلوی قاچاق را بگیرند با فرآوری کنندگان خرد برخورد کرده و آن‌ها را دچار مشکل می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر محصول ارائه شده قاچاق است باید از مبدا مرزها جلوگیری کرد و اگر تشخیص داده شد جنس قاچاق توزیع می‌شود باید از متولیان پرسید خشکبار قاچاق در شهرهای مرکزی کشور و استان از کجا آمده است؟

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی قول پیگیری مشکلات فرآوری کنندگان این محصول را داده و گفت: پیگیر مشکلات فرآوری کنندگان خواهد بود.

لازم به ذکر است دکتر مسعود پزشکیان در سفر به شهرستان آذرشهر، روستای ینگجه‌ و قاضی جهان از نزدیک با اهالی این شهرستان دیدار کرده و مشکلات اقشار مختلف جامعه به خصوص فرهنگیان و فرآوری کنندگان آجیل و خشکبار را پیگیری‌ کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.