سرهنگ رضا اصلانی‌فر روز دوشنبه در گفت  و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شده و آن را توقیف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی مامورن انتظامی از این کامیون مقدار ۲۸ تن گندم فاقد هرگونه مدارک مستند به ارزش تقریبی ۶۰ میلیون تومان کشف و توقیف شد.
وی اضافه کرد: محموله توقیف شده به همراه کامیون و راننده تحویل دستگاه قضائی شدند.
اصلانی‌فر همچنین از توقیف محموله لوازم جانبی گوشی تلفن همراه قاچاق در این شهرستان خبرداد و گفت: ماموران پلیس یگان امداد این شهرستان موفق به کشف این محموله از یک دستگاه خودروی سواری پراید در یکی از محورهای مواصلاتی شدند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو، تعداد ۲ هزار و ۸۱۶ عدد لوازم جانبی گوشی‌های تلفن همراه به ارزش ۲۰ میلیون تومان کشف و توقیف شد.
وی ادامه داد: یک نفر در این رابطه دستگیر و به همراه کالای کشف شده و خودروی توقیفی تحویل دستگاه قضائی شد.
وی با بیان اینکه برخورد با سودجویان و اخلالگران اقتصادی اولویت پلیس است اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی قرار داشته و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب استان، قاچاقچیان اغلب محورهای این شهرستان را برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر انتخاب می کنند.
۳۰۷۷/۷۴۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.