مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از ایجاد 12 هزار فرصت شغلی جدید با اجرای طرح های اشتغال پایدار روستایی و عشایری و اشتغال فراگیر در استان خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، میر احد حسینی در کمیته بانوان فرمانداری شهرستان شبستر، اظهار کرد: 6800 میلیارد ریال اعتبار از بابت این دو طرح در سطح استان پرداخت شده است که سهم شهرستان شبستر 220 میلیارد ریال بوده است.
وی در ادامه مهارت آموزی را یکی از مهمترین اولویت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور خواند و اظهار کرد: فردی که مهارت کسب و کار دارد، می تواند در شکوفایی اقتصادی کشور نقش آفرینی کند به همین دلیل تلاش می‌کنیم تا متقاضیان کار را با مهارت آموزی توانمند کنیم.
حسینی ارایه تسهیلات به متقاضیان را از دیگر راه های حمایتی دولت از متقاضیان اشتغال عنوان کرد و گفت: از سال 1396 که دو طرح اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی و عشایری در کشور در جریان است؛ خوشبختانه فرصت‌های جدید شغلی فراوانی ایجاد شده است.
وی در ادامه به ظرفیت‌های شهرستان شبستر اشاره کرد و افزود: فضای تعامل و همکاری در شهرستان شبستر در کشور نمونه است به همین دلیل این شهر از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به عنوان شهر تعاون استان معرفی شده است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.