«رضا اسدی» در لیگ هجدهم با بازی‌های درخشان در تیم سایپا، خیلی زود نامش را به عنوان استعداد جدید فوتبال ایران بر سر زبان‌ها انداخت و بدون اغراق  یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر بود؛ به طوری که از اکثر تیم‌های بالای جدول پیشنهاد دریافت کرد اما در نهایت ترجیح داد به تبریز بیاید و فوتبالش را در پرهوادارترین تیم لیگ هجدهم ادامه دهد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، عملکرد این بازیکن در حدی خوب بود که بر اساس آمار سایت متریکا، با کسب امتیاز فوق العاده 7.12 بهترین بازیکن زیر 23 سال لیگ گذشته شد.
 اسدی با قامتی بلند و بدنی تنومند یکی از بهترین بازیکنان در کارهای تدافعی است. زمانی که تیمش توپ را از دست می‌دهد، قبل از اینکه حریف به قلب دفاعی برسد، اسدی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به پشت توپ رسانده و با بازیکن صاحب توپ درگیر می‌شود. او همچنین در تکل‌زنی نیز تبحر خاصی دارد که این ویژگی‌ها به او در توپ گیری و تدارک ضد حمله کمک می‌کند. 
این بازیکن به خوبی به خط حمله اضافه شده و خودش را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد که در بازی فصل گذشته مقابل پرسپولیس، این بازیکن به سرعت خود را به داخل محوطه جریمه رسانده و با شوت بسیار زیبا از زاویه بسته دروازه حریف را باز کرد.
خطرناک در ضربات کاشته!
اسدی اکثر گل‌هایش را با استفاده از توپ‌های ارسالی از ضربات کاشته و کرنر به ثمر رسانده است و این ویژگی از وی یک بازیکن کامل و خطرناک ساخته است.
او مرد بازی‌های بزرگ است، اسدی موفق شده تاکنون مقابل پرسپولیس، استقلال، پدیده، سپاهان، ذوب آهن و ...گلزنی کند.
 اسدی بازیکن خونسردی است که وقتی صاحب توپ می‌شود، با سری بالا و دقت فراوان، بهترین تصمیم را می‌گیرد. این بازیکن در پاس‌های سریع و بلند یکی از بهترین‌های ایران است و بارها با ارسال پاس‌های دقیق مهاجمان تیمش را صاحب موقعیت گلزنی کرده است.
رضا اسدی به عنوان یکی از استعدادهای جدید فوتبال ایران با حمایت هواداران تراکتور و بازی در کنار بازیکنان بزرگی نظیر شجاعی، دژاگه و حاج‌صفی و از همه مهمتر زیر نظر مصطفی دنیزلی مربی باتجربه تراکتور  پیشرفت خواهد کرد و مطمئناً در آینده از این بازیکن بیشتر خواهیم شنید.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.