به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: آمریکا ور حالی این اقدام علیه سخنگوی کشورمان انجام می دهد که مدعی دروغین آزادی قلم بوده و گریزان از حقایق است.
وی ادامه داد: دولت این کشور با این حرکت نشان داد که اهل زورگویی بوده و اهل منطق و گفت و گوی نبوده و نیست.
حجت الاسلام محمدی راد خاطرنشان کرد: آمریکا در سال های اخیر بدعهدی خود از جمله در برجام را با خروج از این معاهده نشان داده و ماهیت پیمان شکنانه خود با هدف ضربه زدن به نظم بین الملل را آشکار کرده است.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به سالروز بمباران اتمی هیروشیما گفت: امروز دولت هایی چون آمریکا دم از منع گسترش سلاح های هسته ای سخن می گویند که خود دارای بزرگترین ذخایر این سلاح در دنیا هستند.
حجت الاسلام محمدی راد افزود: هیروشیما و جنایت های مزدوران و احکام فریب خورده منطقه با استفاده از سلاح های آمریکایی حاکی از جنایت پیشگی آمریکاست.
وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهوری و هیئت دولت به آذربایجان شرقی ادامه داد: سفر دولتمردان کشورمان به این استان منشا خدمات بزرگی خواهد بود و امید است با تلاش مسئولان بر مشکلات تحریم ها و وضعیت نامناسب اقتصادی فائق آییم.
وی با تاکید بر لزوم توجه خانواده ها بر ارواح آسان جوانان اضافه کرد: والدین و خانواده ها برای شکل گیری ازدواج پایدار زوج های جوان از تجمل گرایی و چشم هم چشمی ها دوری کنند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
۷۴۸۷/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.