مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: پس از بررسی بازی‌ها و سوابق بازیکنان خارجی در کمیته فنی، امروز دو بازیکن خارجی به لحاظ فنی مورد تائید کمیته فنی و سرمربی تیم قرار گرفتند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، غلامرضا صادقیان با اعلام این خبر افزود: بازیکنان خارجی به لحاظ فنی تایید شده و اکنون در مراحل مذاکره و عقد قرار داد می‌باشند.
صادقیان با بیان اینکه هواداران دل نگرانی در خصوص آمادگی تیم تراکتور نداشته باشند، تصریح کرد: ما بهترین و اولین بودن را هدف قرار داده و در این راه تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم؛ ضمن اینکه در روزهای آتی مراسم رونمایی از پیراهن تیم  را نیز برای هواداران برگزار خواهیم کرد. 
وی با اشاره به تعویق زمان آغاز رقابت های فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور گفت:وجود نظم در استادیوم ها و اجرای رقابتهای لیگ برتر، یک شرط لازم است که بایستی این امر محقق شود و طبیعتا هر تغییری نیاز به هزینه دارد و این تعویق زمان آغاز لیگ هم هزینه ایجاد این بستر است.
صادقیان در خصوص موضوع پرونده محسن فروزان نیز گفت: در این پرونده وکیل ویژه ای گرفته  و به جد پی گیر حق و حقوق باشگاه هستیم.
مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به احکام صادره برای آکادمی باشگاه گفت: آکادمی را بایک افق بلند مدت، میان مدت و  کوتاه مدت طراحی کرده‌ایم تا در نهایت به زیرساخت‌های تیمی کمک شود.
صادقیان با بیان اینکه ما تورک‌ها به تلاش، قدرت و مدیریت زبان‌زد هستیم، گفت: تا زمانی که هواداران در کنار تیم محبوب خود باشند با قدرت به راه خود ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.