ستاره جوان و ملی پوش فوتبال ایران  و شاه ماهی فصل نقل و انتقالات با عقد قرارداد رسمی  به تیم فوتبال تراکتور پیوست.   به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در حالیکه بسیاری از تیم‌های مدعی لیگ برتر ایران از هفته های گذشته به‌دنبال جذب این هافبک آینده دار و ملی پوش فوتبال کشورمان بودند در نهایت این باشگاه تراکتور بود که بازهم به‌ دور از هیاهوی رسانه‌ای در نهایت موفق شد معادله فصل نقل و انتقالاتی فوتبال ایران را حل کرده و  هافبک فصل گذشته تیم سایپا  را با عقد قراردادی به جمع بازیکنان خود در فصل جدید اضافه کرد.
این بازیکن که توانایی بازی در پست هافبک دفاعی و هافبک وسط را دارد، 23 ساله و اهل شهر گرگان است. وی سابقه بازی در تیم‌هایی نظیر نفت تهران و سایپا را در کارنامه داشته و یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته لیگ برتر بود.
اسدی علی‌رغم سن و سال کم، تاکنون در سطح باشگاهی 76 بازی انجام داده و موفق به زدن 11 گل و ارسال چهار پاس گل شده است. این بازیکن سال گذشته در مرحله مقدماتی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز دو بار به میدان رفته است.
این هافبک بلند قامت توانسته با پیراهن تیم ملی جوانان در 9 بازی 5 گل به ثمر برساند که آمار بسیار جالبی برای یک هافبک است. او به تازگی به اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز دعوت شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.