به گزارش ایرنا، حمید شکری روز دوشنبه در قالب طرح سپاس و در راستای تکریم و دیدار با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان در دیدار با خانواده شهید تیموری افزود: جامعه امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند بهره مندی از وصایای شهدا و الگوبرداری و تاثیر پذیری از راه و رسم زندگانی آن عزیزان است.

وی طرح سپاس از دستورات رهبر معظم انقلاب برای دیدار خادم با مخدوم است که با حضور مسئولان و دیدار با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران وآزداگان برای رسیدگی به مسایل و مشکلات انان انجام می شود.  
فرماندار مراغه افزود: فرهنگ اصیل، دین و نمادهای دینی و انقلابی ما به ویژه شهدا نمادهای انسجام بخش جامعه هستند و از این رو نیازمند شهدا هستیم.  
وی گفت: شهدا محور وحدت هستند و حفظ نام و یاد شهدا حافظ وحدت، همدلی و انسجام جامعه است؛ از این رو خود را موظف به تداوم راه شهدا می دانیم و در مسیر اقتدار انقلاب و کشور قدم بر می داریم.  
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه یادآوری کرد: امروز ادامه دهندگان راه شهیدان، جوانانی هستند که با امید و نشاط در مسیر شهیدان گام می گذارند.
شکری افزود: دشمنان ما در مقابل اراده های فولادین خانواده های معظم شهدا و مردم متدین و مقتدر کشور حرفی برای گفتن ندارند و در مقابل عظمت جمهوری اسلامی ایران عاجز و ناتوان هستند.
شهرستان مراغه در طول هشت سال دفاع مقدس ۱۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
این شهرستان با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
۹۸۸۰/۵۱۸

مراغه دیدار با خانواده شهدا مراغه دیدار با خانواده شهدا مراغه دیدار با خانواده شهدا مراغه دیدار با خانواده شهدا مراغه دیدار با خانواده شهدا مراغه دیدار با خانواده شهدا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.