به گزارش ایرنا، محمدرضا پورمحمدی روز یکشنبه در جلسه نخبگان و احزاب شهرستان مراغه افزود: در دنیای امروز تفاوت در ارتقا فرهنگ و دانش است و توسعه هر جامعه‌ای با این دو مولفه امکان‌پذیر بوده و باید برای متفاوت بودن از خودمان شروع کنیم.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌ها، تغییر در نگرش و باور، مشارکت و مسئولیت پذیری، شفاف سازی، قانون محوری و استفاده از خرد جمعی لازمه اساسی برای توسعه منطقه بوده و باید تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی به این موارد توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با تاکید بر ورود سازمان‌های مردم نهاد به مسائل روز کشور گفت: امروز باید به سمت کاهش تصدی‌گری دولت و استفاده از ظرفیت‌های مردم برویم و این امر با فراهم‌سازی زمینه‌ها از سوی مسئولان کشوری و استانی امکان‌پذیر است.

پورمحمدی با اشاره به اینکه امروز متاسفانه در شاخصه‌های فرهنگی وضعیت خوبی نداریم، افزود: باید راه را برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، موسیقی، تئاتر و دیگر کارهای فرهنگی باز کنیم و در این میان استفاده از ظرفیت‌های جوانان مومن و انقلابی می‌تواند گره گشای مسائل فرهنگی باشد.

وی گفت: استفاده از قشر جوان، فرهیخته و دانشگاهی نیاز امروز جامعه ماست و باید از ظرفیت ها و پتانسیل های آن ها در شرکت های دانش بنیان در راستا اشتغالزایی استفاده کنیم.
وی در ادامه با تقدیر از عملکرد مثبت فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: فرماندار مراغه یکی از توانمندترین فرمانداران استان بوده که با مشارکت و استفاده از تمامی ظرفیت ها وضعیت شهرستان را در زمینه های مختلف بهبود بخشیده است.

به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان‌شرقی در سفر یک روزه خود به مراغه از پروژه‌های عمرانی از جمله رصدخانه، مناطق حاشیه شهر و آزاد راه مراغه - هشترود و همچنین کارخانجات توان ساز و کاوه سودا بازدید و در جلسات شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی و جلسه نخبگان و احزاب شهرستان شرکت کرد.
وی همچنین از شاعر پیشکسوت مراغه ای استاد کریمی و خانواده شهید احمد غلامی دیدار و عیادت کرد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸هزار نفر جمعیت در ۱۲۷کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
۳۰۷۷/۹۸۸۰

استاندار آذربایجان شرقی در مراغه استاندار آذربایجان شرقی در مراغه استاندار آذربایجان شرقی در مراغه استاندار آذربایجان شرقی در مراغه استاندار آذربایجان شرقی در مراغه استاندار آذربایجان شرقی در مراغه استاندار آذربایجان شرقی در مراغه استاندار آذربایجان شرقی در مراغه استاندار آذربایجان شرقی در مراغه استاندار آذربایجان شرقی در مراغه استاندار آذربایجان شرقی در مراغه استاندار آذربایجان شرقی در مراغه استاندار آذربایجان شرقی در مراغه استاندار آذربایجان شرقی در مراغه استاندار آذربایجان شرقی در مراغه استاندار آذربایجان شرقی در مراغه استاندار آذربایجان شرقی در مراغه استاندار آذربایجان شرقی در مراغه استاندار آذربایجان شرقی در مراغه استاندار آذربایجان شرقی در مراغه استاندار آذربایجان شرقی در مراغه استاندار آذربایجان شرقی در مراغه استاندار آذربایجان شرقی در مراغه استاندار آذربایجان شرقی در مراغه استاندار آذربایجان شرقی در مراغه استاندار آذربایجان شرقی در مراغه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.