سرپرست گروه امور زیربنایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از اختصاص نزدیک به 70 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه بزرگراه اهر – تبریز نیز خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ناظم یونسی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اهر افزود: طی سال گذشته برای تکمیل بزرگراه اهر – تبریز بیش از ۲۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده بود که امسال نیز با پیگیری های مسئولان استانی و  شهرستانی 45 میلیارد تومان دیگر نیز برای تکمیل پروژه بزرگراه اهر – تبریز تخصیص یافته است و امیدواریم با پیگیری های اداره کل راه و شهرسازی استان، شاهد تسریع در روند احداث بزرگراه اهر – تبریز باشیم.
وی اظهار کرد: امسال سهم این استان از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای حدود ۹۰۰ میلیارد تومان  بوده که نسبت به سال پیش ۱۳.۰۶ درصد افزایش داشته است. 
وی ادامه داد: در سالجاری ۶۸ میلیارد تومان اعتبارات شهرستانی در اختیار ادارات کل ستادی استان قرار دارد که دستگاه های شهرستانی می‌توانند با مراجعه به دستگاه های استانی از این اعتبارات بهره‌مند شوند. 
وی همچنین سهم شهرستان اهر را از مجموع اعتبارات تبصره ها و سایر محل های تخصیص یافته در سالجاری، حدود ۲۷ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان ذکر کرد که نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است. 
یونسی گفت: اولویت سازمان برنامه و بودجه در تخصیص اعتبارات شهرستانی و استانی، تکمیل پروژه های نیمه تمام و پرداخت مطالبات سال های گذشته است. 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.