به گزارش خبرآنلاین از تبریز، حجت الاسلام حسن شعبانی ظهر روز پنجشنبه در حاشیه جشنواره مهریار (نخستین جشنواره فعالیت ها و ایده های حوزه خدمات اجتماعی و نیکوکاری) در گفت و گو با خبرآنلاین اظهار کرد: شناسائی مجموعه‌های مردمی فعال در بحث خدمات اجتماعی و ترسیم الگو و مدل‌های کاربردی برای ارائه خدمات اجتماعی، از جمله اهداف مهم برگزاری این جشنواره است.
وی بحث خدمات اجتماعی را موضوعی اصیل دانست و افزود: خدمات اجتماعی یک موضوع اصیل بوده و تبعی نیست پس باید فعالان اجتماعی و دستگاه های مربوطه بیش از پیش توجه ویژه ای به این مهم داشته باشند و در نظریه پردازی و نحوه ی اجرایی کردن آنها حامی جوانان باشند.
دبیر ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: امروزه در جامعه ما بحث خدمات اجتماعی از جمله موضوعاتی است که هم گروه های فعال اجتماعی به آن اهمیت می دهند و هم موسسات متنوع و متکثری در این زمینه فعالیت می کنند.
حجت الاسلام شعبانی در خصوص برگزاری این رویداد گفت: فعالان فرهنگی حوزه جبهه انقلاب اسلامی می خواستند هم فعالیت های ممتاز و اثرگذار را شناخته و هم مسائل مربوط به خدمات اجتماعی مطرحکرده و بررسی آنها بپردازند، در واقع ایده برگزاری جشنواره اینگونه تشکیل گرفته بود.
 وی در خصوص استقبال فعالان این عرصه از جشنواره مهریار توضیح داد: استقبال فراتر از انتظار ما بود به طوریکه از استان های همجوار و شهرستان مهمان داریم و امروز از ممتازان و کسانی که ایده  جذاب دارند و رای به خود اختصاص داده اند تجلیل به عمل می آید. 
دبیر ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان در ادامه افزود: فعالان از استان های آذربایجان شرقی، غربی، زنجان و اردبیل گردهم آمده شد و امروزدور هم جمع شده تا هم ایده ها را به یک دیگر شناسانده و هم حول محور بحث خدمات اجتماعی صحبت کنند.
جشنواره مهریار (نخستین جشنواره فعالیت ها و ایده های حوزه خدمات اجتماعی و نیکوکاری) سوم مرداد ماه سال جاری با حضور فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی در آمفی تئاتر فرهنگسرای الغدیر تبریز برگزار شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1217646
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.