رئیس کنفرانس ملی مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار گفت: این کنفرانس در 26 و 27 تیرماه سال جاری با برگزاری سه پنل مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بهمن عبدی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:  آیین افتتاحیه این کنفرانس ملی، روز پنجشنبه  26 تیرماه ساعت 9 صبح در تالار اندیشه ائل گلی برگزار خواهد شد.
وی با بیان این‌که این کنفرانس مقرر بود به عنوان یکی از رویدادهای تبریز 2018 برگزار شود که به دلیل کمبود بودجه به تعویق افتاد، بیان کرد: ارگان‌های برگزار کننده این کنفرانس، شورای اسلامی استان، دانشگاه فنی و حرفه ای استان است و شهرداری تبریز، سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی و سازمان زیباسازی و فضای سبز شهرداری تبریز نیز عوامل پشتیبانی این برنامه هستند.
وی با بیان این‌که سخنرانان این کنفرانس به صورت رایگان مطالب علمی خود را ارائه خواهند کرد، بیان کرد: مقالات ارائه شده در این کنفرانس دارای مجوز و تاییده از ISC هستند.
رییس این کنفرانس، خاطرنشان کرد: تعداد مقالاتی که از استان های کشور دریافت شده، 236 مقاله بوده که 129 مقاله در حوزه گردشگری، 43 مقاله در حوزه مدیریت و 64 مقاله در حوزه توسعه پایدار است و 94 مقاله به عنوان مقاله‌ی برگزیده انتخاب شده است.
وی افزود: در قالب این کنفرانس، سه پنل تخصصی مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار برگزار خواهد شد، همچنین در کنار این کنفرانس برای معرفی شهرستان‌های استان، نمایشگاه فرصت‌های گردشگری استان در ائل گلی در قالب 30 غرفه برگزار خواهد شد.
عبدی بیان کرد: سخنرانی‌های کلیدی و نشست های علمی، ارائه مقالات برتر، کارگاه های آموزشی تخصصی و نمایشگاه  تخصصی جانبی از برنامه‌های این کنفرانس ملی است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.