محمد امید در نشستی با مدیران ناحیه صنعتی چالیش که توسط بخش خصوصی در حوزه کیف و کفش ایجاد شده است، گفت: این طرح یکی از طرح‌های ملی منطقه‌ای است که نقش موثری در رونق تولید و تحول اقتصادی استان و کشور خواهد داشت.

وی با اشاره به ظرفیت‌های تبریز در حوزه چرم و کفش، گفت: تولیدات این بخش جزو نیازهای مداوم و مستمر جامعه است و بازار گسترده‌ای نیز دارد؛ تبریز و آذربایجان شرقی نیز سابقه بسیار خوبی در این حوزه دارد.

امید افزود: حضور فعال بخش خصوصی و کار تخصصی این ناحیه از دیگر ویژگی‌های مثبت آن است که این ویژگی‌ها موجب می‌شود معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با کمال افتخار از آن حمایت کند.

مدیران ناحیه صنعتی چالیش هم در این نشست گزارشی از روند احداث و واگذاری قطعات صنعتی و تولیدی واقع در این ناحیه ارائه کردند.

ناحیه صنعتی چالیش به‌عنوان مجموعه تخصصی صنعت کیف و کفش و صنایع وابسته در زمینی به مساحت ۳۵ هکتار در جاده قدیم باسمنج ایجاد شده و تاکنون ۸۰ درصد از قطعات صنعتی آن به تولیدکنندگان واگذار شده است.

تمام زیرساخت‌های اساسی این ناحیه صنعتی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تأمین شده و با بهره‌برداری از آن در فاز نخست، ۵هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1210884
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.