معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از راه اندازی سه بازارچه دائمی صنایع دستی در استان خبر داد و گفت: در حوزه صنایع دستی با کمترین هزینه می‌توان بیشترین فرصت شغلی را ایجاد کرد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، جواد رحمتی در بازدید از نهمین نمایشگاه صنایع دستی و نخستین نمایشگاه گردشگری تبریز، با بیان اینکه نمایشگاه برای معرفی توانمندی های یک منطقه است، گفت: با توجه به عرضه محصولات متنوع در نمایشگاه، ظرفیت های زیادی برای حوزه گردشگری و صنایع دستی ایجاد می شود.
وی افزود: در حوزه گردشگری و صنایع دستی استان افراد زیادی مشغول به کار هستند که در این زمینه باید توجه ویژه ای به این حوزه شود.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه های ملی و بین‌المللی در راستای توسعه اقتصادی تاکید کرد: در حوزه گردشگری و صنایع دستی ظرفیت های جدیدی برای اشتغال می توان ایجاد کرد این در حالی است که اشتغال وقتی می تواند همه گیر شود که با سرمایه های کم راه اندازی شود.
رحمتی ادامه داد: صنایع بزرگ نیاز به سرمایه‌گذاری های زیادی دارد ولی در این بخش می توانیم با کمترین هزینه اشتغال زیادی ایجاد کنیم.
وی از راه اندازی سه بازارچه دائمی صنایع دستی خبر داد و افزود: این بازارچه ها به صورت کارگاه هستند به طوری که صنایع دستی مختلف در این بازارچه ها تولید و سپس به مشتریان عرضه می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فراوانی اشتغال در حوزه گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: یکی از ویژگی های مهم صنایع دستی متفاوت بودن آن است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.