استراتژی رسانه ای باشگاه تراکتور حفظ آرامش تیم، دور کردن حاشیه از مجموعه باشگاه و شفافیت حداکثری می‌باشد و تلاش می‌کند هواداران به دور از استرس اخبار امیدبخش و شادی آفرین تیم را دنبال کنند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی،  به نقل از روابط عمومی تراکتور، در این راستا کلیه اطلاع رسانی ها را بر اساس منافع باشگاه و هواداران انجام میدهد تا منافذ بروز مشکلات ثانوی را به مجموعه باشگاه بسته نگه دارد.
بخش رسانه باشگاه تلاش دارد اخبار انتصابات؛ خریدهای بازیکنان و کادر فنی را بدون درز در سایر منابع خبری، از طریق پیج رسمی اینستاگرام و تلگرام باشگاه انجام دهد و این عمل برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده در آخرین مرحله (عقد قرارداد)صورت می‌پذیرد.
باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور این اطمینان را به هواداران میدهد که همه پیش بینی ها در مورد خریدهای تیم و مذاکرات که در برخی محافل و فضای مجازی اشتباه بوده و با تدبیر مالک محترم و مدیرعامل باشگاه جلوی درز اخبار گرفته شده و صفحات رسمی باشگاه اولین ماخذ نشر اخبار تراکتور خواهد بود.
باشگاه بزرگ تراکتور به حساسیت های فراوان هواداران پرشور و فهیم این تیم آگاه بوده و در کنار حفظ اصول، خود را ملزم به شفافیت و اطلاع رسانی میداند.
ضمن قدردانی از کلیه صفحات هواداری به خاطر انتشار اخبار و تحلیل های تیم تراکتور‌ از کلیه هواداران تقاضا میشود به دور از حاشیه پرورانی های رقبا و دشمنان تراکتور بزرگ پیگیر صفحات مجازی باشگاه به آدرس های زیر باشند
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.