مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: باید با تمامی ابزارهای موجود حقوق بشر ساختگی جریان ضداسلامی را رسوا کنیم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد محمدپور در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره موسیقی دفاع، حماسه و مقاومت که در جوار مزار شهدای گمنام عون بن علی تبریز برگزار شد، با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: در دنیای امروز حقوق بشر آمریکایی عزت، آزادی و استقلال ملت های مسلمان را هدف قرار داده است.
وی با بیان این‌که امروزه هر ملتی که ندای استقلال خواهی سر می‌دهد، از سوی آمریکا مورد هجمه قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: باید با تمامی ابزارهای موجود حقوق بشر ساختگی جریان ضداسلامی را رسوا کنیم، این جشنواره فرصتی است تا با تبیین ارزش های دینی و مفاهیمی چون مقاومت، ایثار، فداکاری، عزت‌خواهی و دفاع از ارزش‌ها، ملت‌ها را به هویت اصیل خود بازگرداند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: به واسطه برگزاری این جشنواره می‌خواهیم با هنر اثرگذار موسیقی، شرایطی را فراهم کنیم که بتوانیم در سرزمین حماسه‌ها؛ در مسیر دفاع از عزت و کرامت خود، مقاومت در برابر فشارها و هجمه های دشمنان سخن گوییم.
محمدپور با تقدیر از نقش‌آفرینی انجمن موسیقی استان در برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره به همت این انجمن و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکاری از معاونت فرهنگی سپاه عاشورا، بسیج هنرمندان، حوزه هنری، صدا و سیما و رسانه‌های استان برگزار می‌شود.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: برگزاری این جشنواره هنری به نوعی ادای دین به خون پاک شهدا و ادامه مسیر عزتمند و پرافتخار شهدای گرانقدر است، اعتقاد داریم با ابزار هنر می توان عالی ترین مفاهیم ارزشی را به بهترین شکل بازگو کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.