مهدی میرزایی شهردار میانه و صالح هوشیار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان آذربایجان شرقی قرارداد احداث پل روگذر میدان دفاع مقدس را امضا کردند.

به گزارش ایلنا، پل روگذر دو سطحی میدان دفاع مقدس به طول ۲۰۰ متر خیابان های ارتش در جنوب و عین القضات میانجی در شمال بلوار شهدای زینبیه را به یکدیگر متصل خواهد کرد.

شهردار میانه در جلسه امضا قرارداد مدیریت پیمان احداث پل روگذر میدان دفاع مقدس که با حضور رییس شورای اسلامی شهر و معاونین شهردار برگزار شد گفت: این طرح با با هدف چاره اندیشی برای حل گره ترافیکی در میدان دفاع مقدس به عنوان نقطه ثقل بار ترافیکی مسیر شمال به جنوب شهر و شرق به غرب جاده ترانزیتی تهران به تبریز که از داخل شهر میانه عبور می کند احداث می شود.

 مهدی میرزایی افزود: چشم انداز توسعه شهر میانه به گونه ای است که در آینده بسیار نزدیک بخش شمالی شهر جمعیت بسیار زیادی را در خود اسکان خواهد داد و تسهیل تردد بین بخش شمالی و جنوبی شهر اولویتی است که از هم اکنون باید برای حل آن چاره اندیشی شود.

 شهردار میانه گفت: مطالعات اولیه توسط مشاور طرح صورت گرفته و نقشه های اجرایی در حال نهایی شدن است و به زودی شاهد تجهیز کارگاه و شروع پروژه خواهیم بود.

 مهدی امینی رئیس شورای اسلامی شهر میانه نیز با ابراز امیدواری برای اجرای هرچه سریع تر این پل گفت: حل مشکلات ترافیکی یکی از مطالبات اصلی شهروندان میانه است و اگر امروز به فکر باز کردن گره های ترافیکی نباشیم در آینده با مشکلات به مراتب بزرگتر و لاینحل تری مواجه خواهیم شد.

 رئیس شورای اسلامی شهر میانه بر لزوم تسریع در اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: با احداث پل روگذر دفاع مقدس در سریع ترین زمان ممکن نشان خواهیم داد که کارها با اراده و همکاری جمعی قابل انجام است و با همت و جدیت می توان بر مشکلات فایق آمد.

صالح هوشیار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان پس از امضای قرارداد احداث پل روگذر میدان دفاع مقدس گفت: سرعت اجرای پروژه های احداثی توسط سازمان همیاری به طور چشمگیری افزایش یافته و امیدواریم اجرای پل روگذر میدان دفاع مقدس نیز در مدت کمتر از یک سال به انجام برسد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.