کلینیک تخصصی و فوق تخصصی مرکز آموزشی درمانی بیمارستان طالقانی تبریز با مساحت 3000 متر مربع دارای سه طبقه و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رئیس مرکز آموزشی و درمانی طالقانی تبریز در مراسم افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی مرکز آموزشی درمانی بیمارستان طالقانی، اظهار کرد: این کلینیک شامل کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی زنان و زایمان، کودکان داخلی، بخش نازایی آزمایشگاه تشخیص فیزیوتراپی، جراحی ارولوژی قلب و رادیولوژی پیشرفته است. 
 بهروز سروران با بیان این‌که میزان اعتبارات هزینه شده در ساخت این مرکز ۶۰میلیارد ریال بوده است، گفت: ۳۰میلیارد ریال آن توسط خیر مهندس صادقی اسفهلانی و ۳۰ میلیارد آن توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز تامین شده است. 
 وی ادامه داد: این کلینیک دارای سه طبقه بوده که هر طبقه با وسعت هزار متر مربع راه اندازی شده وآماده‌ی خدمت رسانی به مردم است، نزدیک به یک ماه است که بیماران در این مرکز پذیرش می‌شوند ولی منتظر بودیم آقای مهندس صادقی در ایران حضور یابند تا این مرکز را به طور رسمی افتتاح کنیم. 
رئیس مرکز آموزشی و درمانی طالقانی تبریز خاطرنشان کرد: در کنار افتتاح کلینیک همزمان بخش آی سی یو بزرگسال و جنرال بیمارستان طالقانی نیز آماده‌ی بهره برداری و خدمت رسانی به بیماران است.    خیرسازنده‌ی این مرکز، مهندس صادقی اسفهلانی نیز در مراسم، بیان کرد: بنده فرزند وهاب صادقی اسفهلانی هستم، امروز افتخاراجرای وصیت‌نامه‌ی مرحوم پدرم را دارم، پدرم مردی مهربان و مردمی بود و همواره تلاش می‌کرد در جامعه فردی موثر و خدمت رسان به مردم باشد.
وی گفت: زمانی که عملیات اجرایی این مرکز را آغاز کردیم ترسی به دل نداده و همواره با یادآوری سخنان پدرم، قوت قلب گرفتم و این فرصت خوب و خیر را که در اختیارم قرار گرفته بود را برای تحقق خواسته‌ی پدر بزرگوارم مغتنم شمردم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.