مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: باتوجه به تفکرات هجومی آقای دنیزلی، سعی داریم بازیکنان هجومی جذب کنیم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، غلامرضا صادقیان در ارتباط تلفنی با خبر ساعت ۲۳ شبکه سهند، در خصوص زمان اضافه شدن بازیکنان ملی‌پوش به تمرینات تیم، اظهار کرد: باتوجه به حضور بازیکنان ملی پوش در اردوی تیم ملی، با اجازه‌ی آقای دنیزلی تا پایان هفته آتی به این بازیکنان مرخصی داده شده و تیم از اوایل هفته آینده تکمیل خواهد شد.
وی در خصوص شایعاتی مبنی بر اینکه مهری، مسلمی پور و تیکدری از سوی آقای دنیزلی تائید نشده‌اند، گفت: این موضوع صحت نداشته و تمام بازیکنان جذب شده اعم از دروازه‌بان، دفاع و ...با نظر کمیته فنی انتخاب شدند و مورد تائید سرمربی تیم هستند.
صادقیان در خصوص مدت زمان قرارداد دنیزلی، توضیح داد: مدت زمان قرارداد آقای دنیزلی یک فصل بوده که در صورت توافق، برای سال‌های بعد ادامه خواهد داشت. همچنین بدنساز و مربی دروازه‌بان تیم که اهل ترکیه هستند در اردوی ترکیه‌‌ی تیم به جمع کادرفنی اضافه می‌شوند.
مدیرعامل باشگاه تراکتور  در رابطه با اردوی تیم نیز اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، تراکتور نیمه دوم تیرماه در ترکیه اردو می‌زند و با تیم‌های مطرح سوپر لیگ ترکیه بازی‌های دوستانه برگزار خواهد کرد.
وی در پایان سخنانش خطاب به هواداران میلیونی تراکتور، گفت: تراکتور تمریناتش را خیلی زودتر از سایر تیم‌ها شروع کرده و ما این نظم را ادامه خواهیم داد، همچنین هواداران ما شایسته بهترین ها هستند به همین دلیل به روابط عمومی باشگاه دستور می‌دهم که با صدور فراخوان، نظرات هواداران را دریافت کرده و به طور مستمر به بنده منعکس کنند تا از نظرات آنان در تصمیم‌گیری ها استفاده کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.