ساختمان جدید مرکز رشد فناوری و توسعه صادرات ارس توسط سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در منطقه آزاد ارس افتتاح شد‌.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، عبدالرضا واعظی - رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی  در حاشیه‌ی افتتاح مرکز رشد فناوری و توسعه صادرات ارس و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی ارس، اظهار کرد: این مجموعه که امروز توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتاح شد، مرکز رشد واحدهای فناوری ارس است که جزو مراکز رشد پارک علم و فناوری آزاد ارس است در کنار این مجموعه اولین صندوق پژوهش و فناوری استان در منطقه آزاد ارس نیز شروع به کار کرد.
وی ادامه داد: صندوق پژوهش و فناوری ارس با سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس، پارک علم و فناوری استان و صندوق شکوفایی و شرکت دانش بنیان با هدف ارائه‌ی تسهیلات کم بهره به شرکت‌های دانش بنیان و فناوری، آغاز به کار می‌کند.   واعظی با بیان این‌که زمینی برای ایجاد شهرک فناوری جهت استقرار شرکت‌های دانش بنیان برای تولید و صادرات محصولات دانش بنیان اختصاص یافته است، گفت:  سه پروژه مرکز رشد فناوری و توسعه ارس، صندوق پژوهش فناوری و شهرک فناوری در قالب پروژه‌ی بزرگ با عنوان هاب ارس برای استقرار تمامی شرکت‌های دانش بنیان کشور در منطقه‌ی آزاد ارس به بهره برداری می‌رسد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.