معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: طی سه ماه اخیر حدود ۴۰ هزار تن آسفالت در تبریز تولید و در سطح شهر استفاده شده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمدحسین اسحقی صبح امروز در جلسه شورای شهر تبریز با بیان اینکه این میزان آسفالت رقم بالایی است، اظهار کرد: مشکلی بابت خرید آسفالت نداریم و به طور مستقل آسفالت را تامین می‌کنیم.
اسحقی با اشاره به اینکه اولویت‌های آسفالت ریزی بر اساس مطالعه و نیاز خیابان‌ها و محلات است، افزود: زیرسازی خیابان‌های سطح شهر تا میزان زیادی تخریب شده است که همین موضوع ۱۰ برابر میزان آسفالت ریزی معمولی زحمت دارد اما در نهایت کیفیت کار بسیار بالاتر می شود.
او با بیان اینکه به کارگاه‌های امانی کاتر داده شده است، یادآور شد: در حال حاضر کمیته آسفالت شهرداری تبریز شکل گرفته و آزمایشگاه کیفی آسفالت در محل کارخانه تولید آسفالت مستقر شده است.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز خاطرنشان کرد: هر چند بودجه امسال در حوزه آسفالت نسبت به سال گذشته افزایش یافته و ۸۰ میلیارد شده اما قیمت ها نیز نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.
اسحقی با اشاره به تلاش های انجام شده در راستای افزایش کیفی آسفالت تولید شده در شهرداری تبریز، گفت: به همین منظور دستگاه پیشرفته اتوماتیک تولید قطعات پیش ساخته بتنی خریداری و جهت خرید فلاسک آسفالت به مناطق مختلف شهرداری ابلاغ شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.