جشنواره بزرگ ماهیگیری با قلاب در منطقه گردشگری سد سهند روستای قزللو از توابع بخش مرکزی هشترود برگزار شد .
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در حاشیه این جشنواره علاوه بر ماهیگیری با قلاب، برنامه های بادبادک پرانی، آشپزی، ورزش های هوایی و آبی، برنامه هایی برای کودکان، فروش محصولات محلی، مسابقات محلی و چندین مورد دیگر اجرا شد.
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی در این جشنواره گفت: منطقه هشترود در حوزه گردشگری ظرفیت‌های زیادی دارد و می تواند با جذب گردشگر به اقتصاد شهرستان کمک کند و در توسعه همه جانبه و آبادانی حرفی برای گفتن داشته باشد.
 سیدحمزه امینی برگزار شد خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره های مختلف در هشترود باعث می شود که ظرفیت های منطقه بر همگان شناسانده شود و پای سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری به این منطقه بکشاند.
وی افزود: سرمایه گذاری در هشترود و چاراویماق یک معامله دو سر برد برای مردم و سرمایه گذار است؛ چرا که هم ریشه بیکاری در منطقه خشکانده می شود و هم سرمایه سرمایه گذار چندین برابر افزایش می یابد.
فرماندار هشترود نیز در این جشنواره اظهار کرد:  این مراسم با هدف توسعه گردشگری شهرستان و برای معرفی محصولات دامی، زراعی، باغی، صنایع دستی و ارتقا فضای نشاط اجتماعی برگزار شد.
امین امینیان یادآور شد: برگزاری این جشنواره یک نقطه شروع برای تبدیل شدن هشترود به یک منطقه گردشگری و ایجاد اشتغال برای رسیدن به درآمد پایدار برای مردم منطقه می باشد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه هشترود قطب تولید آبزیان در استان به شمار می آید، از این رو برگزاری جشنواره های مختلفی در این زمینه برای شناساندن محصولات تولیدی لازم و ضروری است تا با این روش اقتصاد منطقه بهبود یابد.
بخشدار مرکزی هشترود نیز در این جشنواره خاطر نشان کرد: تمامی روستاهای بخش مرکزی با ایجاد غرفه و با فروش محصولات بومی نقش بزرگی در رونق این جشنواره داشتند و توانستند به شرکت کنندگان در مراسم خدمات رسانی کنند.
رقیه زارعی اضافه کرد: برگزاری این جشنواره که همراه با اجرای برنامه های شاد و مفرح بود یک فضای کاملا پر نشاط را برای شرکت کنندگان فراهم آورد و حضور شش هزاری نفری مردم از اقصی نقاط کشور در این جشنواره نوید روزهای خوبی را به منطقه می دهد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.