وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه «مراغه - هشترود» پروژه ترانزیتی به شمار می‌رود که آذربایجان غربی را به آزادراه «تهران - تبریز» متصل می‌کند. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد اسلامی در حاشیه بازدید از آزادراه مراغه - هشترود، بیان کرد: مجموع پیشرفت این پروژه کمتر از ۳۰ درصد است، البته بخش‌هایی از این پروژه پیشرفت بالای ۶۰ درصد داشته که در نظر داریم قطعه‌های دارای پیشرفت بالا را با تزریق منابع مالی در اسرع وقت به اتمام برسانیم. 
وی ادامه داد: براساس سیاست وزارت راه و شهرسازی، تکمیل پروژه‌هایی با درصد پیشرفت بالا و تاثیرگذار تسریع می‌شود. 
وزیر راه و شهرسازی در خصوص راهکارهای این وزارت خانه برای حل مشکلات لاستیک خودروهای سنگین، گفت: بر اساس هماهنگی انجام شده با وزارت صمت، اجازه واردات لاستیک از تمامی مرزهای کشور و مناطق آزاد داده می‌شود و گشایش‌های خوبی در این راستا انجام شده است. 
وی ادامه داد: به تازگی با وارد کننده جدید برای واردات لاستیک استاندارد تفاهم کرده‌ایم و به رانندگان اطمینان می‌دهیم که حتما تعهدات خودمان را به میزان پیمایش و باری که حمل می‌کنند، انجام خواهیم داد.
اسلامی خاطرنشان کرد: عده‌ای دلار دولتی دریافت کرده و لاستیک وارد نکرده و یا احتکار کردند، این مسائل به بازار لطمه وارد کرده که تعزیرات حکومتی و قوه قضائیه برخورد کردند و امیدوارم این مشکلات دیگر رخ ندهد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.