فرماندار هشترود از برگزاری جشنواره بزرگ ماهیگیری با قلاب در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، امین امینیان در نشست خبری خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری جشنواره ماهیگیری در هشترود، شناساندن ظرفیت های موجود در منطقه برای مسافران، گردشگران و سایر هم وطنان است.
وی افزود: هشترود دارای آثار تاریخی و طبیعی بسیاری است که چشم هر بیننده‌ای را خیره می کند اما متاسفانه در زمان‌های گذشته اقدام بخصوصی برای شناساندن منطقه انجام نگرفته و اکثر هم‌وطنان از وجود آثار متعدد طبیعی و تاریخی هشترود بی خبر هستند.
وی از برگزاری بیش از 20 برنامه در جشنواره ماهیگیری خبر داد و گفت: در منطقه گردشگری سد سهند(روستای قزللو) که محل برگزاری جشنواره نیز می‌باشد، علاوه بر ماهیگیری با قلاب، برنامه های بادبادک پرانی، آشپزی، ورزش های هوایی و آبی، برنامه هایی برای کودکان، فروش محصولات محلی، مسابقات محلی و چندین مورد دیگر نیز اجرا خواهد شد.
امینیان اضافه کرد: توسعه هشترود نیاز به رویکرد جدید دارد از این رو ما سعی بر آن داریم که فعالیت های خود را در حوزه گردشگری افزایش دهیم تا با این کار به تولید و اشتغال و بعد از آن به درآمد پایدار برسیم تا ان شاالله هشترود نیز به عمران و آبادانی برسد.
وی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این جشنواره تبلیغ مصرف غذای سالم از نوع آبزیان است و منطقه هشترود از این حیث که قطب تولید ماهی و آبزیان می باشد بر همگان شناسانده شود.
وی یادآور شد: جشنواره ماهیگیری با قلاب در هشترود با حضور مسئولان ارشد استان، خانواده ها، ورزشکاران، اهالی فرهنگ و هنر و سایر هم وطنان از اقصی نقاط کشور برگزار خواهد شد و 150 نفر ورزشکار حرفه ای با هم به رقابت خواهند پرداخت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.