معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: ضریب تبدیل جوازهای تاسیس صادره و جوازهای دارای پیشرفت فیزیکی به پروانه بهره برداری صنعتی از حدود 10 درصد طی سال‌های 92 تا 96 به 70 درصد در سال 97 رسید .
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی نادر اصغر پور افزود: این سازمان با انجام اقدامات اساسی در بهبود فضای کسب و کار و شفاف سازی فرآیند صدور جواز تاسیس در داخل و خارج از شهرک‌های صنعتی، توانست طی سه سال متوالی، رتبه اول کشور از لحاظ مدت زمان صدور جواز تاسیس (0.3 روز ) را به‌ خود اختصاص دهد .
وی در ادامه با اشاره به انتشار عملکرد یکساله 97 از سوی وزارت صنعت معدن و تجارت، اظهار کرد: در سال گذشته یک‌هزار و 434 فقره جواز تاسیس صنعتی در استان صادر شده است که این تعداد نسبت به سال 96 رشدی معادل 34 درصد را نشان می‌دهد .
وی اضافه کرد: میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده در این طرح‌ها بالغ بر 101 هزار میلیارد ریال است که امیدواریم زمینه اشتغال 34 هزار نفر فراهم شود .
اصغر پور گفت: در طول سال گذشته شاهد صدور 51 فقره جواز تاسیس در منطقه آزاد ارس با سرمایه گذاری بیش از 4300 میلیارد ریال بودیم که این رقم نسبت به سال ماقبل 148 درصد افزایش یافته است .

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.