معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: با تدبیر به موقع مسولان استانی و همکاری اصناف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیاز واحدهای تولیدی و خانوار به شکر تامین و تعادل در بازار شکر ایجاد شد .
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، غلامعلی راستی افزود: از ابتدای اسفند 97 تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری نیاز سه بخش صنایع تولیدی، واحدهای صنفی و خانوار به شکر تامین شد .
وی ادامه داد: در حال حاضر نیز فرآیند توزیع میزان قابل توجهی شکر در سطح عرضه آغاز شده و امیدواریم با این اقدام، نیاز واحدهای تولیدی صنایع غذایی استان به‌طور کامل رفع شود .
راستی با اشاره به موارد تاثیر گذار در فروکش تلاطم بازار شکر اظهار کرد: تامین به موقع، استفاده از توان حداکثری اصناف در توزیع و در نهایت انجام بازرسی‌های مستمر و نظارت بر سطح عرضه، دست به دست هم داد تا در کمتر از سه ماه وضعیت بازار شکر به حالت عادی برگردد .
وی بار دیگر تاکید کرد: در تامین هیچ کالایی با کمبود روبرو نیستیم و اغلب کالاهای اساسی به وفور و بیش از نیاز وجود دارد که البته سامان دهی عرضه کالا در اولویت قرار دارد .
معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان مدیریت خرید در حد نیاز از سوی خانوار را از جمله مواردی دانست که در تامین اقلام اساسی نقش دارد .
وی گفت: خرید به موقع و به اندازه کالاهای اساسی از سوی خانوار و مصرف کنندگان، کمک بسیار مهمی برای تامین کالاهای محسوب می شود .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.