سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی با تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی در ساعات پایانی تعطیلات، گفت: ترافیک در اکثر محورهای استان نیمه سنگین است.
 سرهنگ رضا کریمی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن روز آخر تعطیلات، شاهد افزایش حجم تردد در اکثر محورها هستیم و پیش‌بینی می‌شود حجم ترافیک با نزدیک‌ شدن به ساعات پایانی روز افزایش پیدا کند.
وی ادامه داد: هم اکنون ترافیک در اکثر محورهای اصلی استان مانند محور "اهر-تبریز"، "جلفا-تبریز" و "تبریز-آذر شهر" نیمه سنگین بوده و حجم تردد در آزاد راه "تبریز-زنجان" نیز بسیار بالا است.
وی با ارائه توصیه‌هایی به رانندگان به منظور کاهش حجم ترافیک و سوانح رانندگی بیان کرد: توصیه می‌شود که رانندگان بازگشت از سفر را به ساعات پایانی روز که حجم ترافیک سنگین‌تر و احتمال وقوع تصادفات زیاد می‌شود، موکول نکنند.
کریمی‌نژاد خاطرنشان کرد: همچنین رانندگان دقت داشته باشند تا با رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی و حرکت بین خطوط، جهت داشتن سفری بی‌خطر، همکاری لازم را پلیس داشته باشند.
 وی متذکر شد: رانندگان از حرکات مخاطره‌آمیز پرهیز کرده و مدیریت سفر داشته باشند و در صورت وقوع حادثه، خودرو را کنار کشیده و منتظر رسیدن خودروهای امدادی پلیس، آتش‌نشانی و اورژانس باشد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.