رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز ، محدودیت ها و تمهیدات ترافیکی محل برگزاری نماز عید سعید فطر در تبریز را اعلام کرد .  سرهنگ حبیب آبراهه در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با بیان این‌که از ساعت ۲ بامداد چهارشنبه محدودیت‌های ترافیکی در تبریز آغاز می‌شود، گفت: اصلی‌ترین محدوده‌ی ترافیکی از میدان باغ فجر به سمت مصلای اعظم تبریز و از میدان نماز به سمت تقاطع شریعتی، از میدان شهدا به سمت میدان ساعت، از سمت پل قاری به سمت میدان دانشسرا و خیابان امام و تقاطع باغشمال به سمت میدان ساعت، خواهد بود. 
وی افزود: از مردم شریفی که در محلات محدوده‌ی ترافیکی ساکن هستند، خواهش می‌کنیم شب قبل عید سعید فطر خودروهای خود را در این مسیرها پارک نکنند. 
وی خاطرنشان کرد: همچنین در تمامی کوچه‌های فرعی منتهی به خیابان محل برگزاری نماز عید فطر، محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود. 
سرهنگ آبراهه بیان کرد: محل برگزاری نماز عید سعید فطر مصلای بزرگ تبریز است و بعد از تکمیل ظرفیت این محل، مردم می‌توانند در محدوده‌ی خیابان ارک و خیابان طالقانی و امام برای اقامه‌ی نماز عید سعید فطر حضور یابند. 
وی با بیان این‌که مردم ساکن در شرق تبریز می‌توانند خودروهای خود را از ساعت ۵ صبح چهارشنبه در ایستگاه‌های مترو پارک کرده و از آن طریق به محل مراجعه کنند، گفت: همچنین ایستگاه بی آرتی تا زمانی که مردم برای نماز در محل بی آرتی حضور ندارند، فعال است و شهروندان می‌توانند به وسیله‌ی اتوبوس‌ها به محل برگزاری نماز تردد کنند. 
وی ادامه داد: مردم می‌توانند خودروهای شخصی خود را در خیابان ۱۷ شهریور، طالقانی، شریعتی جنوبی، داخل والمان، قونقا اطراف میدان باغ فجر و طول خیابان جمهوری، اطراف خیابان ارتش جنوبی به سمت باغشمال پارک کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.