نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آمریکا به گفته خودش کدخداست ایران ناخدای کشتی سعادت و خوشبختی تمامی ملت های آزاده و مسلمان است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان  شرقی، سید حمزه امینی در سخنرانی مراسم روز قدس خاطر نشان کرد: اگر آمریکا دست از پا خطا کند خلیج فارس را به قتلگاه سربازان آمریکایی تبدیل خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: رژیم آل سعود عربستان نوکر استکبار جهانی است و با پول های کثیفی که دارد به اسلام ناب محمدی ضربه می زند و وهابیت را ترویج می‌دهد.
وی ادامه داد: آمریکا نماد شیطان و ایران نماد دفاع از حیثیت و جوانمردی است. 
 بخشدار مرکزی هشترود نیز در حاشیه تظاهرات مردمی روز قدس به خبرنگار ایسنا، گفت: آمریکا مدعی دروغین حقوق بشر است که از جنایات رژیم کودک کش اسرائیل حمایت می‌کند و ملت های مسلمان را به خاک و خون می کشد.
رقیه زارعی اضافه کرد: با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی و دشمنی استکبار با ایران اسلامی، این کشور روز به روز پیشرفته تر می شود و تن استکبار جهانی و نوکران حلقه به گوشش را می لرزاند.
رئیس شورای اسلامی شهر هشترود نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: آمریکا باید بداند که ایران، یمن، عراق و فلسطین نیست که هر کسی چشم طمع به این کشور داشته باشد.
یوسف ایل غمی یادآور شد: ملت و نظام ایران حامی بزرگ، تمامی مظلومین جهان است و با اتکا به خدا در برابر زور گویان خواهد ایستاد و بینی آنها را به خاک خواهد مالید.
وی گفت: ایران اقیانوس غیرت و جاودانگی است و بیش از 40 سال است که تحریم و تهدیدهای دشمنان را به فرصت تبدیل کرده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.