رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری نمایشگاه قرآن کریم در تبریز خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ابراهیم لایقی گفت: نمایشگاه قرآن کریم از نهم لغایت هفدهم خردادماه جاری در پارک مفاخر واقع در جنب مسجد طوبی برپا خواهد شد.
وی افزود: این نمایشگاه همزمان با ایام نزول قرآن و ماه مبارک رمضان و در راستای شناسایی، ‌معرفی و نمایش آخرین دستاوردها،‌ استعدادها و توانمندی‌های قرآن در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و علمی و همچنین اولویت دادن به فعالیت‌های قرآنی استان و عرضه برخی محصولات و خدمات در این حوزه برگزار می‌شود.
لایقی افزود: قرآن کریم منشاء تحول در زندگی انسا‌ن‌ها بوده  و تمسک به آیات این کتاب عظبم  موجب فلاح و رستگاری انسان و به تبع آن جامعه خواهد شد.
وی  همچنین زمینه‌سازی مناسب برای آشنایی اقشار و گروه‌های مختلف با فعالیت‌های قرآنی و کمک به ارتقای کمی و کیفی برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.
رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل، تصریح کرد: نمایشگاه یاد شده توسط موسسه یاران انتظار سبز با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه ناحیه ٢ تبریز و همراهی موسسات فرهنگی قرآن و عترت برگزار می‌شود.
براساس این گزارش نمایشگاه قرآن کریم از نهم لغایت هفدهم خردادماه جاری از ساعت ١٧ الی ٢٣ در پارک مفاخر جهت بازدید علاقمندان به علوم قرآنی برپا خواهد بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.