جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، متن کامل بیانیه به شرح زیر است:
«خداباوری، حق مداری و یاری مظلوم از شاخصه های انقلابی گری است و یقینا از یک امت بزرگ انقلابی انتظاری جز پایبندی به این مفاهیم بلند و بسط اندیشه متعالی فارغ از مرزهای جغرافیایی نمی‌رود.
روز قدس و آرمان فلسطین به عنوان یک هویت اصیل و ابتکاری جاودان از سوی سلسله جنبان بیداری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مصداق بارز این پایبندی و هم عهدی میان ملت انقلابی ایران اسلامی و سایر مسلمانان و آزادی خواهان جهان است که امروز آنچنان ریشه دوانده که به هیچ قیمتی قابل معامله نیست.
با وجود تلاش ها و دست و پازدن های قدرتهای استکباری،‌ جبهه مقاومت قدرتمندتر از گذشته و این حقیقت ملموس تر از پیش رخ نمایی می کند که : روز قدس، روز حیات اسلام است؛ روز منکوب کردن تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی و گامی بزرگ در مسیر تحقق اهداف یک خیزش جهانی در برابر ظلم و غصب و اشغال.
قدس، پایتخت فلسطین است و کانون توجه، احترام و دلبستگی بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان در سرتاسر عالم و روز قدس نماد مقاومت در برابر دنیای شیطانی استکبار و رژیم اشغالگر است که همه امکانات خود را به کار گرفته تا این واقعیت را انکار نماید.
گرامیداشت روز جهانی قدس،‌ نه تنها حرکت در همان مسیر حق مدارانه اولیای الهی است بلکه یک جهاد و تکلیف دینی به شمار می رود. همه ملت باید فریاد اعتراض خود را بلند کنند و مردم مظلوم فلسطین را یاری رسانند.
بی شک امسال نیز، مردم مؤمن و روزه دار در سراسر کشور، همصدا با مسلمانان و آزادگان عالم در روز قدس همچون سالهای گذشته با راهپیمائی پرشکوه خود، این روز را گرامی داشته و با حضور پرصلابتشان، موجب دلگرمی و حماسه آفرینی هرچه بیشتر ملت فلسطین و وحشت صهیونیسم بین الملل خواهند شد.
جهادگران جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در آستانه این روز بزرگ اعلام می‌دارند که همگام با سایر اقشار ملت به ویژه دانشگاهیان و دانشجویان آگاه ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور خواهند یافت تا بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل (ره) و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) حمایت خود را از مبارزات اسلامی و حق‌طلبانه ملت مظلوم فلسطین در راه رهایی قدس شریف به گوش جهانیان برسانند.»
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.