رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی گفت: به واسطه فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نظم اقتصادی مطلوب‌تری در سطح بازار حاکم می‌شود و شهروندان در چنین شرایطی از مزایای این ثبات ، بهره خواهند برد .
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حسین نجاتی در نشست مشترک مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا با رئیس سازمان صمت و برخی روسای انجمنهای صنعتی استان، با اشاره به اینکه بهره مندی از نظام توزیع منظم و دقیق کالایی، رونق تولید را در پی دارد، بیان کرد: توزیع کالاهای مشمول طرح تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای از جمله اتکا ادامه دارد .
وی افزود: با هماهنگی به‌عمل آمده، توزیع ۵۰۰ تن شکر بسته بندی ویژه خانوار دارای برچسب مخصوص طرح تنظیم بازار طی چند روز آینده در شعب فروشگاه اتکا در سطح استان انجام خواهد شد .
نجاتی همچنین از آمادگی همکاری صنایع غذایی، لوازم خانگی و کیف و کفش استان با مجموعه بزرگ فروشگاه اتکا در سراسر کشور خبر داد .
در ادامه این نشست مرتضی اعلمی - مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌اایی اتکا نیز اظهار کرد: در تلاشیم با بهره گیری از توان تولید داخل ارتباط مستقیم و مطلوب بین مصرف کننده و تولیدکننده ایجاد کنیم .
وی افزود: افزایش شعب به 800 واحد و همچنین ملی شدن درگاه‌های پرداخت مالی فروشگاه‌های اینترنتی اتکا در سراسر کشور دو اقدام بزرگی است که تا پایان سال 98 در دستور کار مدیران این شرکت قرار دارد .
اعلمی اظهار داشت : تحولات بنیادین سیستم نرم افزار مالی نیز با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال از ۲ ماه دیگر اجرایی می شود.
جعفری - رئیس انجمن صنایع غذایی استان هم در این جلسه خواستار ایجاد سیستم مالی منظم و همکاری موثر و مستقیم از سوی فروشگاه‌های زنجیره‌ای با تولیدکننده شد .
وی گفت: این موضوع باعث خواهد شد مبادلات کالایی از سوی تامین کنندگان و تولیدکنندگان استان بیش از پیش افزایش یابد .

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.