به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان با اهدای شاخه های گل و غبار روبی و عطر افشانی و قرائت فاتحه بر مزار شهدا، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و عملیات بیت‌المقدس را گرامی داشتند.
امام جمعه عجب شیر در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیت المقدس گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به کمک و خواست خداوند به دست آمد و شهدا با اطاعت از فرامین خداوند و رهبر زمان خود با فداکاری و ایثار و جانفشانی ،انقلاب اسلامی را در دنیا در برابر استکبار سرافراز کردند.
حجت الاسلام محمود شربیانی بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و گفت: حوادث هشت سال دفاع مقدس، نقطه عطفی در تاریخ ایران است که با اوج آن، معجزه عظیم فتح خرمشهر است که در سال 1361 با عنایت خداوند رخ داد.
وی اظهار داشت: امروز وظیفه همه ما تداوم راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان است.
وی افزود: وجود یک ملت متحد، رهبر شجاع و نیروهای نظامی و بسیجی آماده و جان بر کف ایران اسلامی را در مقابل تهدید دشمنان بیمه کرده است.
حجت الاسلام شربیانی با بیان اینکه سوم خرداد یادآور دوران اتحاد، ایثار و وفاق تمامی اقشار جامعه است ادامه داد: به خواست خداوند متعال و فرمان حضرت امام خمینی (ره) در عملیات بیت المقدس حماسه ای آفریده شد که نماد ایثار و ایستادگی مردم ایران اسلامی شد.
وی اظهار داشت: بغضی که 578 روز گلوی مردم را به واسطه تصرف خرمشهر توسط رژیم بعث گرفته بود، در سوم خرداد سال 61 شکست.
وی گفت: بازخوانی این حماسه تاریخی و ترجمان فرمایش حکیمانه امام راحل(ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد برای نسل‌های امروز، سناریوهای دشمن را با شکست مواجه کرده و رشادت‌های فرزندان ایران اسلامی را در آن دوران جاودانه می‌کند.
امام جمعه عجب شیر با بیان اینکه دشمن به این نتیجه رسیده که قدرت این ملت با حمله نظامی از بین نمی‌رود و در نتیجه، دست به تحریم و فشارهای اقتصادی و جنگ فرهنگی زده است، گفت: همان گونه که تاکنون گذشته ثابت شده است، این ملت غیور با پیروی کامل از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با افزایش بصیرت و دشمن شناسی از این میدان مبارزه هم سربلند خارج می‌شود.
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.