به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: صبر، تقوا و مقاومت تنها راه پیروزی بر دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب است.
وی ادامه داد: با وجود برخی مشکلات داخلی از جمله مشکلات اقتصادی و معیشتی، ملت بزرگ ایران اسلامی همواره پشتیبان نظام اسلامی بوده و راه مقاومت و ایستادگی را بر غلبه بر دشمن انتخاب کرده اند.
وی اضافه کرد: مسئولان و دولتمردان نیز همراه و همگام با آحاد مردم، وظیفه دارند در حد توان خود از مشکلات موجود جامعه و مردم بکاهند و در این زمینه اهتمام کنند.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب در خصوص لزوم صبر و ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان گفت: صلابت و تدابیر رهبری همواره راهگشای کشورمان در صحنه های خطیر بوده است.
آیت الله پورمحمدی افزود: آمریکا می داند و فهمیده است که ایران مانند عراق، سوریه، افغانستان و ویتنام نیست که بتواند به آن تعرضی کند لیکن در صورت هرگونه تقابل با کشورمان در باتلاقی عمیق فرو خواهد رفت.
وی ادامه داد: در جامعه اسلامی و در داخل کشور متاسفانه برخی عدم نظارت ها موجب شده عده ای به فکر سواستفاده های اقتصادی و پرکردن جیب خود باشند که رسالت مسئولان مقابله و برخورد قاطع با این سودجویان است.
وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: رزمندگان، شهدا و آحاد ملت یاران همراه و همگام با ارتش، سپاه و بسیج با شکست دشمن در عملیات بیت المقدس، زمینه ساز پیروزی های بزرگ کشورمان در هشت سال دفاع مقدس شدند.
وی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی (ع) اضافه کرد:‌ آن حضرت الگویی تمام عیار برای بشریت در راه عدالت و آزادگی بود.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.