معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نقش کسب و کارهای خرد در اشتغال کشور، گفت: کسب و کارهای خرد بیشتر رشد می‌کنند و از بازدهی بیشتر و انحراف کمتری برخوردار بوده و سهم بیشتری را در اشتغال کشور به خود اختصاص داده است
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، عیسی منصوری در سفر یک روزه خود به این استان در نشستی  با بیان این‌که نظام تامین مالی کشور متناسب سازی نشده است، اظهار کرد: باید از طریق اشتغال به رشد اقتصادی برسیم.
وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های ویژه نهادها و موسسات موفق که بیشترین نقش را در اشتغال فراهم کرده‌اند، خاطرنشان کرد: انعطاف پذیری یکی از مولفه‌های مهم این موسسات بوده که توانسته نقش خود را در توسعه کسب و کار به خوبی ایفا کند.
وی با اشاره به اهمیت مشارکت در رشد اقتصادی کشور، افزود: نرخ مشارکت فارغ التحصیلان در کشور پائین است و برای ارتقاء آن نیازمند به مشارکت جمعی در بخش‌های مختلف اقتصادی هستیم.
منصوری با اشاره بر نقش مهم مشاغل خانگی در اقتصاد کشور، گفت: الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی طراحی شده است و آموزش های لازم ارائه شده و هم اکنون در ۹ استان در حال اجرا است که امسال در کل کشور اجرایی خواهد شد.
 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.