به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده روز پنجشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی مرند با اشاره به آزادسازی خرمشهر پس از 578 روز اسارت اظهار داشت: علاوه بر خرمشهر، روزهای مقاومت دیگری از جمله 4 خرداد روز دزفول قهرمان و 5 خرداد روز مقاومت حزب الله لبنان که ارتش صهیونیستی با ذلت وادار به شکست شد را داشتیم.
وی خرمشهر را قله مقاومت بیان کرد و افزود: در حالیکه صدام در زمان جنگ در فکر پیشروی در خاک ایران بود، بیش از 40 دولت با مقاومت نیروهای مسلح و مردم، اعتراف کردند، ارتش صدام شکست خورده و ایران پیروز خواهد شد که اینکار با پیروزی خرمشهر عملی شد.
امام جمعه مرند با بیان اینکه خرمشهر نماد پایداری و مقاومت است اضافه کرد: همانطور که در آن زمان با فرهنگ و تفکر بسیجی پیروز شدیم، امروز نیز همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، شعار اصلی ما در مقابل دشمن، مقاومت است.
وی خاطرنشان کرد: برخی فکر می کردند با اتمام جنگ، ماموریت بسیج نیز پایان یافته، در حالیکه امروز استفاده از تفکر بسیجی برای تشکیل حکومت بزرگ اسلامی در جهان و هسته های مقاومت در برابر دشمن، از اهداف و شعارهای راهبردی ما است.
حجت الاسلام نعمت زاده با بیان اینکه مقاومت سوریه، لبنان، یمن و سایر کشورهای اسلامی مدیون روح بسیجی است، گفت: اگر نیروهایی با تفکر بسیجی در دنیا وجود دارد و دشمن در برابر جبهه مقاومت زمین گیر شده است، بخاطر برنامه دراز مدت و دوراندیشی امام (ره) بود.

امام جمعه مرند اظهار داشت: ما نباید ذره ای از تفکر بسیجی و امام راحل غفلت کنیم زیرا که کوچکترین غفلت ما، می تواند خسارتهای جبران ناپذیری برای اسلام و کشور وارد کند.
وی یادآوری کرد: ملت ایران مثل گذشته، همچنان به سلاح مقاومت پایبند بوده و با تفکر بسیجی در تلاش برای رسیدن به پیروزی و تشکیل دولت و تمدن اسلامی است.
/3071/9916
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.