رئیس دادگستری اهر از جمع آوری بیش از دو میلیارد و 300 میلیون ریال کمک برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در جشن گلریزان امسال این شهرستان خبر داد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محدعلی نظری در همایش جشن گلریزان شهرستان اهر گفت: در یک حرکت خیرخواهانه با کمک خیرین این شهرستان در قالب جشن گلریزان، دو میلیارد و 300 میلیون ریال برای آزادسازی 65 نفر از این زندانیان فراهم شد. 
وی، هدف از برگزاری جشن گلریزان در شهرستان اهر را کمک به آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد دانست و افزود: محکومین و خانواده‌های این زندانیان در چنین مراسماتی چشم انتظار خیرین هستند.
نظری با بیان اینکه طی سال گذشته 63 زندانی جرائم غیر عمد آزاد شده‌اند، گفت: از این تعداد 35 نفر با حمایت ستاد دیه استان آذربایجان شرقی، 11 نفر توسط خیرین منطقه و 17 نفر نیز از طریق برنامه ماه عسل آزاد شده‌اند و امسال نیز ستاد دیه استان قول پرداخت مبلغ قابل توجهی برای این امر داده است. 
وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از کمک‌های نوع‌دوستانه آحاد مردم، مسئولان، خیرین و صاحبان شرکت‌های صنعتی، خدماتی و تولیدی در امر آزادی زندانیان غیر عمد شهرستان اهر و منطقه ارسباران گفت: امیدواریم امسال شاهد آزادی 65 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد منطقه ارسباران و بازگشت این زندانیان به کانون گرم خانواده‌ها باشیم. 

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.