مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: شهریور ماه امسال منطقه آزاد ارس به‌عنوان دومین منطقه آزاد ایرانی، عضو سازمان جهانی گردشگری می شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محسن نریمان با اعلام این خبر گفت: به واسطه فعالیت های موثر در بخش گردشگری و میراث فرهنگی، معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری پرونده ارس را در اجلاس آتی سازمان جهانی گردشگری مطرح خواهد کرد.
وی اظهار کرد: طی دو ماه گذشته پرونده عضویت ارس در سازمان جهانی گردشگری تهیه شده است.
نریمان گفت: استفاده از کمک های فنی و مشورتی، دسترسی به کتابخانه دیجیتال سازمان جهانی گردشگری، استانداردسازی اماکن و مراکز گردشگری، برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی تخصصی، افزایش گردشگران با معرفی جاذبه های ارس در وب سایت سازمان جهانی گردشگری، بهره مندی از تجربه های کشورهای موفق در صنعت گردشگری و همچنین آکادمی آن سازمان در برای ارتقاء دانش فنی همکاران فعال در عرصه گردشگری ارس از جمله مزیت های عضویت در سازمان جهانی گردشگری است.
شایان ذکر است، در نیمه دوم سال قبل، منطقه آزاد کیش برای اولین بار به عضویت سازمان جهانی گردشگری درآمد و امسال پرونده مناطق آزاد ارس و قشم بعنوان اعضای داوطلب برای عضویت در این سازمان بررسی خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.