به گزارش ایرنا، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی سه شنبه شب در مراسم ثبت این موقوفه گفت: آذربایجان شرقی به لحاظ داشتن خیرانی معروف از استان های پیشرو در امر وقف است به طوری که تا کنون بیش از 7 هزار موقوفه در استان به ثبت رسیده است.
حجت الاسلام علی مصائبی، با اشاره به تلاش دشمن برای هدف قرار دادن فرهنگ مهدوی و ایجاد شبهه در بحث مهدویت، افزود: جای موقوفه ای برای حضرت مهدی (عج) در استان خالی بود که با وقف ساختمانی در یکی از بهترین نقاط شهر برای این امر این جای خالی پر شد.
وی اظهار داشت: سال گذشته نیز 2 معلم فرهنگی باغ خود را وقف ترویج فرهنگ فاطمی کردند که در نوع خود بی نظیر است.
حجت الاسلام مصائبی ادامه داد: درآمد حاصل از موقوفات بنا به نیات واقفان در امور خیر از جمله اطعام ایتام، کمک به مستمندان، کمک به هزینه های درمانی، ازدواج و نذر برای ترویج سیره ائمه اطهار(ع) و بخش عمرانی هزینه می شود.
واقف موقوفه مهدوی نیز در این مراسم گفت: دنیا محل گذر است و ما برای باقیات الصالحات هر چه از دستمان بر می آید باید انجام دهیم به ویژه اینکه این موضوع برای امام حاضر حضرت مهدی(عج) باشد.
دانش آرا، با بیان اینکه محل وقفی ساختمان بنیاد فرهنگی حضرت مهدی است که سال ها فعالیت داشت، افزود: امروز بطور رسمی این ساختمان در 2 طبقه با 250 متر مربع زیربنا واقع در میدان شهید بهشتی به ارزش 20 میلیارد ریال وقف مهدوی شد.
8023/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.