عادل کاظمی روز سه شنبه در جلسه مشترک بین هیئت امناهای شهرک های صنعتی با اشاره به ابلاغ سیاست های تشویقی مدیریت مصرف برق برای صنایع ، اعلام کرد: سهمیه ابلاغی پیک بار سال 98، از سوی شرکت مادر تخصصی توانیر برای شرکت توزیع نیروی برق تبریز، 110.1 مگاوات تعیین شده است.
وی با اشاره به برنامه های پاسخگوئی بار ابلاغی، تصریح کرد: برای پیشگیری از خاموشی‌ها در سال 98، شرکت توزیع نیروی برق تبریز تدابیری را برای شهرک های صنعتی، صنایع، دیماندی بالای یک مگاوات، ادارات، و کشاورزان اتخاذ کرده است.
کاظمی گفت: شهرک‌های صنعتی در صورت کاهش بار در ساعت اوج بار یعنی 13 الی 17، علاوه بر برخورداری از پاداش های تشویقی، از اولویت عدم خاموشی نیز بهره مند می شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در خصوص فیدرهای تغذیه نصب شده در این شهرک‌ها بیان کرد: تمامی مصرف انرژی فیدرهای تغذیه کننده شهرک های صنعتی از طریق کنتور های هوشمند منصوبه هر 15 دقیقه یکبار رصد می‌شوند .
کاظمی با اشاره به برنامه کاهش بار شهرک های صنعتی گفت: شهرک های صنعتی با انتخاب یکی از گزینه ها: 1- جابه جایی تعطیلات هفتگی از روز جمعه به یکی از روزهای کاری،2- تعیین ساعات کار برنامه ریزی شده، از ساعت 6 صبح تا 13، 3-کاهش بار برنامه ریزی شده در ساعات اوج بار شبکه از ساعت 13 تا 17 ، می توانند با شرکت توزیع نیروی برق تبریز همکاری داشته باشند.
وی با اشاره به مدیریت اضطراری بار در ادارات گفت: در راستای گذر از پیک بار، ادارات ملزم به کاهش بار از ساعت 12 ظهر و استفاده از مولدهای برق هستند.
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.