به گزارش ایرنا، ایرج ثقفی روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: ارتقای نشاط اجتماعی و از بین بردن دغدغه ها در جامعه باید در اولویت امور قرار گیرد و نیاز است که همایش های خانوادگی در جامعه برای اقشار مختلف مردم برگزار شود، زیرا هر چه میزان نشاط اجتماعی بیشتر شود ، گرایش مردم به سمت مواد مخدر نیز کمتر می شود.
وی با اشاره به اینکه هر مقطع سنی مقتضیات خاص خود را دارد، افزود : اقشار جامعه با یک دیدگاه نمی‌تواند مثمر ثمر باشد و فرهنگ سازی برای نوجوانان در مقایسه با یک فرد میانسال فرق می کند و باید رعایت شود و ما بر اساس مقطع سنی و اجتماعی، برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی متناسب با آن دوران را باید انجام دهیم.
ثقفی افزود: افراط و تفریط در مسائل اجتماعی موجب بروز اختلاف نظر و تنش می شود، بر این اساس نمی توان با تندروی های نابجا بحران مواد مخدر را رفع یا با سهل گیری موجب افزایش مواد مخدر در جامعه شد؛ بنابراین با برنامه ریزی و کار اصولی و رعایت تعادل متناسب با موقعیت جامعه می توان به نتیجه خوبی رسید.
فرماندار شهرستان سراب همچنین گفت: با توانمندسازی آموزش و پرورش و تربیت دانش آموزان می توان اثر بخش بود و با توزیع و پخش مواد مخدر مقابله کرد.
ثقفی ادامه داد: آگاه سازی مردم توسط نهاد آموزش و پرورش می‌تواند تاثیرگذارتر از دیگر عرصه ها باشد و آموزش مبارزه با مواد مخدر همراه با تعامل و برنامه‌ریزی مکمل یکدیگرند و با هماهنگی این موارد می‌توان به توسعه یافتگی در این بخش رسید.
فرماندار شهرستان سراب با اشاره به اینکه قانون‌گرایی مبنای توسعه یافتگی است، گفت: با رعایت قانون می توان به نتیجه مطلوب و مورد نظر در امورات محوله رسید.
ثقفی افزود: هر کاری اصولی دارد بر این اساس با رعایت اصول و قانون می توان به نتیجه مورد پسند و توسعه گرایانه رسید بر این اساس آگاهی رمز موفقیت است.
3093/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.