اسماعیل معصومی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، افزود: استان آذربایجان شرقی با هشت کاراته کا در قالب 2 تیم و یک مربی و میر ولی حسینی به عنوان داور در مسابقات لیگ جهانی کاراته استانبول ترکیه شرکت کرد.
رییس هیات کاراته آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تیم صرافی بهنام با حضور سهند اسلامی، مهدی حق نظری، امیر حسین کرمی و جواد سیف اله زاده با مربی گری احد شاهین و تیم شاهین تبریز با حضور حسین پور، خاکپور و شیدزی به مربی گری احد شاهین و همچنین رضا دینداری به صورت انفرادی به این مسابقات اعزام شدند.
معصومی عنوان کرد: کاراته کاهای آذربایجان شرقی به غیر از سهند اسلامی که در دور دوم با 23/66 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت و از راهیابی به دور بعد باز ماند، بقیه نمایندگان در دور اول نتوانستند از سد حریفان خود عبور کنند و از ادامه رقابت ها حذف شدند.
وی با بیان اینکه رقابت های تیمی مردان در مرحله نخست در 2 گروه یازده و دوازده تیمی آغاز شد، اضافه کرد: امروز با شروع کاتای تیمی، تیم کاراته شاهین تبریز با 22/66 امتیاز در مرحله اول از دور مسابقات حذف شد و تیم صرافی بهنام با 3 دهم امتیاز کمتر از راهیابی به مرحله نیمه نهایی باز ماند تا در نهایت کاراته کاهای استان بدون کسب مقام به کار خود پایان دهند.
به گزارش ایرنا، ادیبه گچ پز بانوی کاراته کای آذربایجان شرقی که در این رقابت ها به عنوان نماینده استان تهران حضور داشته، در دور چهارم با شکست 5 بر صفر مقابل حریف ایتالیایی خود از راهیابی به جدول رپه شارژ باز ماند.
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.