سرمربی پدیده به دلیل کسب رده چهارم و سهمیه احتمالی از بازیکنان و هواداران تیمش تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی پدیده پس از برتری برابر ماشین‌سازی و رسیدن تیمش به رده چهارم و سهمیه احتمالی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی خیلی حساس بود. گرفتن سه امتیاز برای ما ضرورت داشت. سرنوشت گرفتن سهمیه دست خودمان بود و خوشبختانه این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: باید از خیلی‌ها به ویژه مردم مشهد تشکر کنم و که فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. با وجود همه مشکلات کنار ما بودند و دلیل موفقیت ما بودند. بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و مشکلات را یکی یکی پشت سر گذاشتند و نشان دادند با همدلی و باور می‌توان در مسیر موفقیت گام برداشت. از تمامی اعضای باشگاه که کنار تیم بودند تشکر می‌کنم. بابت این لطف خدا را شکر می‌کنم و امام رضا عنایت خاصی به تیم ما داشت. امیدوارم این موفقیت ادامه‌دار باشد. کار تازه شروع شده است و کارهای زیربنایی این تیم هنوز باقی مانده است که در سال‌ها بعد باید سر و سامان بگرد و سطح فوتبال شرق ایران را بالا ببریم.

سرمربی پدیده درباره اتلاف وقت بازیکنان پدیده در اواخر بازی گفت: وقت‌کشی در فوتبال وجود دارد. هر تیمی که جلو باشد دلیلی ندارد که خیلی زود بازی را شروع کند اما این مسئله خیلی در بازی ما وجود نداشت. عملکرد داور را هم نباید خیلی زود قضاوت کرد و باید فیلم بازی را انالیزکرد. زود احساساتی می‌شویم و از داوری بد می‌گوئیم که این منصفانه نیست. داوری امروز مشکلی نداشت و به او تبریک می‌گویم.

گل‌محمدی درباره فراز و نشیب‌های پدیده در لیگ هجدهم علی رغم نداشتن بازیکن شاخص توضیح داد: بعد نیم‌فصل خوبی که داشتیم، مشکلات ما به اوج خود رسید. مالک جدید از تیم حمایت کرد و بسیاری از مشکلات را حل کرد. یکی از این مشکلات امکانات بود. زمین تمرین مناسب نداشتیم به خاطر همین کیفیت لازم در بعضی بازی‌ها را نداشتیم. بازیکنان توانستند این مشکلات را به طور کامل کنار بزنند.

او درباره تمدید قراردادش با پدیده یا قبول هدایت تیم ملی امید تصریح کرد: مذاکرات مثبتی با پدیده داشتم و اگر مشکل خاصی نباشد، تا هفته آینده قراردادم را تمدید می‌کنم. این که به عنوان گزینه تیم ملی امید مطرح شده‌ام را در رسانه‌ها شنیدم.

گل‌محمدی در پایان گفت: دو گلزن خوب در تیم داشتیم. قاسمی‌نژاد و یونس شاکری آمار خوبی داشتند و گل‌های حساسی زدند. بازیکنان خوب دیگری هم داشتیم که برای این دو موقعیت‌سازی کردند. تیم یک‌دستی داشتیم و نمی‌توان از یک بازیکن به عنوان بازیکن شاخص نام برد. تشکر ویژه‌ای از شهردار مشهد و مدیریت کل تربیت بدنی استان خراسان رضوی علی رغم مشغله‌شان به تبریز آمدند و از تیم حمایت کردند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.