به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و پدیده شهر خودرو شامگاه پنجشنبه از ساعت 21 و 30 دقیقه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد.
این بازی درحالی انجام شد تنها شانس کسب سهمیه آسیایی تیم تراکتورسازی با پیروزی مقابل فولاد خوزستان و همچنین پیروزی تیم ماشین سازی مقابل مهمان خود تیم پدیده رقم می خورد که این شانس با شکست 2 بر یک ماشین سازان مقابل پدیده از دست رفت تا سرخ پوشان تبریزی برای فصل آینده با برنامه ای منظم و حساب شده وارد لیگ برتر فوتبال شوند.
نیمه اول این دیدار با مالکیت توپ و میدان ماشین سازان همراه بود ولی این تیم پدیده بود که در دقیقه 17 توسط حسین مهربان به گل رسید تا نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میهمان پایان یابد.
در ادامه بازی با شروع نیمه دوم شاگردان مهاجری روی به بازی سرعتی آوردند و در دقیقه 54 با ضربه سر محمد حسین کنعانی زادگان بازی را مساوی کردند.
اما شاگردان یحیی گل محمدی انگیزه بیشتری برای پیروزی داشتند و در دقیقه 71 توسط ضربه سر یونس شاکری دروازه دخسوس را باز کردند تا بازی پایانی لیگ را با پیروزی تمام کنند.
ترکیب تیم ماشین ‌سازی ‌تبریز مقابل پدیده؛
فرناندو دخسوس، محمد حسین کنعانی، فرید بهزادی کریمی، محسن یوسفی، مسیح زاهدی، سید محمد خرم‌الحسینی(صادق رضا نیا)، عزیز معبودی، احمدرضا زنده روح، احسان تائیدی، سعید مهری و محمد اهل شاخه(سید احمد مهدی زاده)
ترکیب تیم پدیده شهر خودرو
علی نعمتی، محمد حسین مرادمند، مسعود ریکی، محمد رضا ناصحی، اکبر صادقی بدیع، امین قاسمی نژاد، حسین مهربان(محمد مهدی مهدی خانی)، سعید صادقی(بهنام برزایی)، مرتضی منصوری، یونس شاکری و میلاد اسفینی فراهانی
در طول بازی اکبر صادقی و رضا ناصحی از تیم پدیده و صادق رضا نیا و محسن یوسفی از تیم ماشین سازی با کارت زرد جریمه شدند.
به گزارش ایرنا، داوری این دیدار را محمد رضا اکبریان به عنوان داور وسط، آرمان اسعدی و تورج عیوض محمدی به ترتیب داور اول و دوم، عباس پور حیدری داور چهارم و فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر داوری برعهده داشتند.
به گزارش ایرنا، تراکتورسازی دیگر نماینده آذربایجان در لیگ برتر فوتبال در بازی همزمان با نتیجه 2 بر 2 مقابال فولاد خوزستان به تساوی رضایت داد.
در پایان هفته پایانی لیگ برتر فوتبال تیم ماشین سازی با 29 امتیاز در دره سیزدهم و تیم پدیده با 56 امتیاز در رده چهارم قرار گرفتند، سرخ پوشان تبریزی هم با 52 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ بر فوتبال جام خلیج فارس جای گرفتند.
/3071/9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.