به گزارش ایرنا، حمید شکری روز دوشنبه در جمع روسای دستگاه های اجرایی این شهرستان افزود: موانع اداری موجود در این استان در مقایسه با دیگر استان ها به مراتب بیشتر است و هر زمان منافع عمومی را بر منافع گروهی و جناحی ترجیح دهیم و سلایق شخصی و اختلافات را کنار بگذاریم استان در مسیر توسعه پایدار قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: خودباوری، خطرپذیری و کاهش بوروکراسی اداری در رونق تولید و حفظ وضعیت موجود کسب و کار از جمله در صنایع و واحدهای تولیدی نقشی تعیین کننده و اساسی دارد.
وی با اشاره به وضعیت طرح های عمرانی مراغه گفت: در راستای تسریع در عملیات اجرایی طرح ملی آزادراه مراغه - هشترود 130 میلیارد تومان اعتبار در سال جاری تخصیص یافته که با توجه به شرایط اقتصادی کشور رقم بسیار خوبی است.
شکری افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده، امسال 32 کیلومتر از این آزادراه برای تسهیل در تردد در این مسیر، آسفالت ریزی و تا پایان سال بهره بردرای می شود.
وی ادامه داد: همچنین برای بهسازی آسفالت جاه فعلی مراغه - هشترود، با مساعد شدن وضعیت جوی در روزهای آینده اقدام به اجرای روکش آسفالت در این محور خواهد شد.
شکری همچنین با اشاره به وضعیت زیست محیطی کاوه سودا گفت: متاسفانه برخی مطالب خلاف مسائل فنی و اقتصادی توسط برخی افراد و جریان ها مطرح می شود که این امر فاقد پایه و اساس کارشناسی است.
وی افزود: تمهیدات زیست محیطی برای کاهش آلایندگی این واحد صنعتی با نظارت مستمر محیط زیست در گذشته و زمان حال انجام شده و می شود.
وی ادامه داد: براساس رایزنی های انجام شده، امسال کارخانه کلرید سدیم در این واحد صنعتی احداث می شود که زمینه ساز کاهش 40 درصدی رسوبات خروجی کاوه سودا و نیز بازچرخانی 30 درصدی آب مصرفی آن می شود که اقدام مهم زیست محیطی از سوی این کارخانه است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.