به گزارش ایرنا، مهدی تارتار شنبه شب در نشت خبری پس از بازی تیم های تراکتورسازی و پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران با عذر خواهی بابت حضور نیافتن در نشست خبری قبل از بازی افزود: امروز 2 نیمه متفاوت داشتیم؛ همان طور که دیدید تراکتورسازی در نیمه اول خیلی خوب ظاهر شد و با تک گل خود پیروز نیمه نخست شد ولی ما هم در نیمه دوم دست به تغییرات زدیم و توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: هم از هوادارنی که این وقت شب و حتی ساعت ها قبل از زمان افطار در ورزشگاه حضور داشتند تا تیم محبوب خودشان را تشویق کنند و همچنین از تیم داوری که امروز بازی عادلانه ای را قضاوت کردند، تشکر می کنم.
تارتار در خصوص تیم تراکتورسازی عنوان کرد: با توجه به بازی تدارکاتی که در نیم فصل در کیش با هم انجام داده بودیم، نقاط ضعف و قوت این تیم را آنالیز کرده بودیم و بخوبی می دانستیم که کدام بازیکن کلیدی شان را باید کنترل کنیم تا بتوانیم بازی را واگذار نکنیم.
وی همچنین در پاسخ به یکی از خبرنگاران که نقاط ضعف تیم تراکتورسازی را در چه چیز یافتید، عنوان کرد: صحیح نیست که یک هفته مانده به آخر لیگ برتر در مورد نقاط ضعف یک تیم صحبت کنیم، مطمئن هستم که کادر فنی این تیم به خوبی نقاط ضعف تیم خود را می دانند تا در بازی آینده جلوگیری نمایند.
وی در مورد جایگاه غیر قابل قبول تیمش در این فصل اضافه کرد: در نیم فصل اول شاگردانم 30 تا 35 درصد قرار دادشان را دریافت کرده بودند و باید قبول کنیم که بازیکنان در این شرایط اقتصادی جامعه مشکلات مالی دارند و باید مبلغ قراردادشان طبق توافق داده شود، ولی با این حال تمام بازیکنان تا به امروز شرافتمندانه بازی کردند.
تارتار در پاسخ به این سوال که آیا در فصل بعد نیز در خدمت تیم پارس است یا نه، گفت: با این شرایط مالی باشگاه فکر نکنم ولی منتظر عکس العمل مدیریت باشگاه هستم تا تصمیم گیری کنم.
تیم تراکتورسازی با نتیجه یک یک مقابل تیم پارس جنوبی جم توانست فقط با اضافه کردن یک امتیاز و در مجموع با 51 امتیاز در رده پنجم و تیم پارس با 30 امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ برتر فوتبال جام هجدهم باقی بمانند.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.