سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: چشم به راه حضور هواداران در بازی فردا هستیم.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، جرج لیکنز در نشست خبری پیش از بازی مقابل پارس جنوبی جم اظهار کرد: بازی فردا، آخرین بازی خانگی‌مان در لیگ امسال است و امیدوارم هواداران با حضور در ورزشگاه، ما را حمایت کنند. در دو بازی گذشته، شانس این را داشتیم که به شش امتیاز برسیم، اما این فرصت را از دست دادیم، وگرنه اکنون برای قهرمانی می‌جنگیدیم.
 
وی افزود: در چند روز گذشته، اتفاقات شگفت‌انگیزی در لیگ قهرمانان اروپا افتاد و تیم‌هایی که به فینال رفتند، مرا متعجب کرد و خوشحالم چهار بازیکن بلژیکی، در حضور این تیم‌ها در فینال، تأثیر زیادی داشت. از این بازی‌ها که در بالاترین سطح فوتبال هستند، می‌توانیم درس‌های زیادی بگیریم و برای باشگاه خودمان الگو بگیریم. دلیل این‌که در خصوص لیگ قهرمانان اروپا صحبت کردم، این است که بازیکنی مثل محمد صلاح به ما نشان داد که روحیه دادن به تیم، چقدر می‌تواند مفید باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: زمان زیادی جهت آماده شدن برای بازی فردا داشتیم و ما یک بار در تعطیلات نیم‌فصل و در اردوی کیش به مصاف پارس جنوبی رفته‌ایم و من تجربه رویارویی با این تیم را دارم. بازی فردا برای ما اهمیت خاصی دارد و با جدیت تمام، برای گرفتن امتیاز وارد میدان می‌شویم.
 
لیکنز در خصوص غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: اسلامی‌خواه را به علت مصدومیت از ناحیه مچ پا، قطعاً در اختیار نداریم و علیرضا نقی‌زاده نیز دیگر مصدوم ما در بازی فرداست که باید شرایط این بازیکن را بررسی کنیم تا ببینیم شرایطش برای بازی فردا چگونه است.
 
وی ادامه داد: آنتونی استوکس خیلی دوست داشت در بازی فردا حضور داشته باشد و ما نیز برای آماده‌سازی این بازیکن، تلاش زیادی کردیم، اما مصدومیت، مانع حضورش در بازی فردا می‌شود و باید ببینیم که می‌تواند برای بازی پایانی‌مان مقابل فولاد آماده شود یا نه.
 
سرمربی تراکتور بیان کرد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم به سه امتیاز بازی فردا برسیم و می‌خواهیم با روحیه به مصاف حریف‌مان برویم. بعد از بازی خوبی که مقابل پرسپولیس انجام دادیم، تمرینات خوبی کردیم تا روحیه‌مان را برای بازی فردا حفظ کنیم و روند آماده‌سازی ما برای این بازی، فرقی با سایر بازی‌ها نداشته و در تمرین امروز نیز، آخرین نکات را به بازیکنان گوشزد می‌کنیم و بهتر است که در نشست خبری قبل از بازی، در خصوص نقاط ضعف و قوت تیم‌ها صحبت نکنیم.
 
وی اظهار کرد: بعد از بازی سپیدرود، فشار زیادی روی تیم بود و بازیکنان روزهای سختی را گذراندند، اما به آن‌ها تأکید کرده‌ایم که به وضعیت عادی برگردند و خوشبختانه در دو بازی پایانی، توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.
 
وی بیان کرد: تا کنون آمار گل‌هایی که زده‌ایم خوب بوده و باید به دنبال این باشیم که آمار گل‌های خورده را نیز بهبود ببخشیم و باید در دو بازی پایانی، همه بازیکنان برای تیم کار کنند و به دنبال نمایش فردی نباشند و نباید هیچ چیزی، مهم‌تر از نام تراکتور باشد.
 
لیکنز تأکید کرد: ما هرگز برای کسب یک امتیاز وارد زمین نمی‌شویم و همیشه برای کسب پیروزی بازی می‌کنیم. گاهی وقت‌ها شکست هم در زندگی نیاز است و همیشه نباید پیروز شد. تراکتور از ابتدای امسال، از یک تیم معمولی، در حال تبدیل شدن به یک تیم عالی است و روند صعودی‌مان را طی می‌کنیم تا بتوانیم به اهدافمان برسیم.
 
وی افزود: یورگن کلوپ، مربی‌ای است که وقتی محمد صلاح را نداشت، در کنفرانس خبری غر نزد که بازیکنانم را در اختیار ندارم، بلکه بازیکنان دیگری را آماده بازی کرد و همه اعضای این تیم جنگیدند و همین جنگیدن، باعث شد که این تیم بتواند به فینال راه پیدا کند.
 
لیکنز گفت: بازیکنان ملی‌پوش ما مستقیماً بدون ریکاوری ذهنی و جسمی، از جام ملت‌های آسیا به تیم برگشتند و باید برنامه‌ریزی‌هایمان را بکنیم تا بعد از پایان لیگ، کارمان را برای فصل آینده شروع کنیم.
 
سرمربی تراکتور بیان کرد: برنامه ما برای سال آینده، کسب عنوان قهرمانی است و برای رسیدن به این هدف، روند صعودی خودمان را آغاز کرده‌ایم. من گفته بودم که بازی با سپیدرود، می‌تواند راه ما را برای قهرمانی هموار کند، اما همه دیدید که اتفاقات غیرفوتبالی در این بازی رخ داد که دست من نبود و من دوست دارم دو بازی آینده‌مان را پیروز شویم و بتوانیم سهمیه آسیایی را بگیریم.
 
لیکنز با اشاره به صحبت‌هایش با مدیران باشگاه تراکتور گفت: برنامه‌هایی برای سال آینده داریم و صحبت‌های لازم را با مدیران باشگاه انجام دادیم.
 
وی در خصوص این‌که گفته می‌شود "مارک ویلموتس" یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم‌ ملی ایران است، بیان کرد: او هیچ تماسی با من نداشته، اما شایعاتی در این باره وجود داشت. من با تمام قلب و وجودم اینجا هستم که برای فوتبال ایران و تراکتور کمک کنم و برای هر کسی که هدایت تیم ملی فوتبال را بر عهده می‌گیرد، آرزوی موفقیت می‌کنم و دیدم که تیم ملی ایران، شانس قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را داشت. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.