به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رحیم علی طالعی روز پنجشنبه در جمع بسیجیان پایگاه های مقاومت ادارات مراغه افزود: این استاد حوزه و دانشگاه، یکی از سنگربانان جبهه های اعتقادی و مدافع تفکر انقلابی اسلامی بود که زمینه ساز روشنگری های سازنده در زمینه فرهنگ غربی و انحرافات است.
وی ادامه داد: استاد مطهری به حق یکی از بزرگترین معماران بنای فکری نظام اسلامی بود و با آنان که چهره بدی از اسلام را ترویج می دادند مبارزه کرد تا جایی که در این مسیر نیز به شهادت رسید.
طالعی اضافه کرد: شهید مطهری دارای شناخت کافی از زمان و شرایط دوران انقلاب بود و از لحاظ علمی و تقوا دارای مراتب بسیار بالا و دانشمندی متفکر و محققی دارای هوش سرشار و فکری روشن وذهنی واقع بین بود.
وی افزود: شهید مطهری دارای کتب و آثار بی نظیری است و جوانان و آحاد مردم باید توجه بیشتری به آثار غنی و پر محتوای این معلم و استاد عارف داشته باشند.
حجت الاسلام طالعی با بیان اینکه رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب توجه ویژه ای به جوانان دارند گفت: جوانان قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نقش تعیین کننده ای در تمام عرصه ها داشته و توانستند با تخصص خود، این انقلاب را به جهان معرفی کنند.
وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مسئولیت خطیری بر عهده جوانان گذاشته شده و رهبر انقلاب در آن، مسیر رشد و تعالی کشور را مشخص کردند که ظریف ترین بخش، اعتماد به جوانان است.
وی اضافه کرد: برای اجرای گام دوم انقلاب آحاد بسیج و اقشار مختلف جامعه باید شاخص و میزان داشته باشد که رهبر انقلاب، آثار استاد مطهری را در این مسیر چراغ راه بیان کردند.
هرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.